مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: با ویسی هیچ مشکلی از نظر فنی و مسائل مربوط به این موضوع نداریم. در یکسری مسائل به اختلاف نظر خوردیم .

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: با ویسی هیچ مشکلی از نظر فنی و مسائل مربوط به این موضوع نداریم. در یکسری مسائل به اختلاف نظر خوردیم . امیر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: از لحاظ فنی من نمی‌توانم صحبت کنم چرا که سرمربی تیم بهتر می‌تواند راجع به این موضوع صحبت کند اما آن چیزی که من دیدم با توجه به شرایطی که داریم بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه دادیم ولی در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران خوب پرسپولیس می‌توانستیم به گل هم برسیم اما با توجه به شرایط جوی هوا و پنالتی که برای ما گرفته نشد به نظرم نتیجه بدی کسب نکردیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا امید دارید در لیگ برتر بمانید، گفت: قطعا ما در لیگ برتر می‌مانیم.۶ بازی تا پایان لیگ مانده است. مطمئنا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امتیاز کامل کسب کنیم. هر بازی برای ما حکم فینال است و ما به دنبال این هستیم در لیگ برتر بمانیم و دل هواداران خوزستان را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد شرایط مالی این تیم و اینکه با توجه به اسپانسرهایی که روی پیراهن تیم فوتبال استقلال خوزستان حک شده است آیا این تیم هنوز مشکلات مالی دارد یا خیر،‌گفت: با توجه به قراردادی که با اسپانسر داشتیم طبق زمان مشخص پولی را پرداخت کردند و ما طبق قرارداد به بازیکنان مبلغی پول پرداخت کردیم. مطمئن باشید رفته رفته شرایط مالی تیم برطرف خواهد شد و امیدواریم تیم استقلال خوزستان دیگر مشکلات مالی نداشته باشد.

سلطانی در ادامه درباره اینکه آیا با ویسی سرمربی استقلال خوزستان اختلاف دارید یا خیر، گفت:‌ما با ویسی هیچ مشکلی از نظر فنی و مسائل مربوط به این موضوع نداریم. در یکسری مسائل به اختلاف نظر خوردیم و ویسی مسائلی را مطرح کردند که طبق جلسه‌ای که با او گذاشتیم به او گفتم که فعلا راجع به این مسائل صحبت نکنیم و تمام توان‌مان را بگذاریم تیم شرایط خوبی به دست بیاورد. ویسی با توجه به مشکلاتی که این تیم داشت نتایج بدی کسب نکرد و با توجه به اینکه ما دو ماه است به تیم استقلال خوزستان اضافه شدیم مطمئن باشید با ویسی کار خواهیم کرد و امیدواریم که در پایان در لیگ بمانیم و همچنان سهمیه لیگ برتری تیم‌های خوزستانی حفظ شود و با قدرت در فصل بعد ظاهر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.