سرپرست تیم فوتبال استقلال به تشریح آخرین وضعیت مدافع برزیلی آبی‌پوشان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی که به همراه پزشک و فیزیوتراپ باشگاه در کنار پادوانی در اهواز حضور دارد، درباره وضعیت کلی مدافع برزیلی استقلال گفت: انتقال این بازیکن از داخل زمین به آمبولانس و سپس بیمارستان با کمک پزشکان باشگاه به خوبی انجام گرفت. بازیکن استقلال ابتدا به یک بیمارستان رفت و سپس با توجه به نیاز به امکانات بیشتر، راهی بیمارستانی مجهزتر شد.

وی افزود: پزشکان به خوبی رسیدگی کردند و در تشخیص اولیه گفتند که باید درگیری نخاع و استخوان برطرف شود. به همین دلیل پادوانی تحت دو عمل جراحی قرار گرفت که عمل اول تا ۲:۳۰ بامداد و عمل دوم تا حوالی ساعت ۶ صبح طول کشید. همچنین قرار بود که یک عمل جراحی برای مشکل سر او انجام شود، اما با توجه به نگرانی از بیهوشی زیاد و البته اهمیت کم این عمل جراحی مقرر شد تا این عمل در آینده انجام شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: عمل جراحی پادوانی موفقیت آمیز بود و پزشکان توانستند درگیری نخاع و استخوان را برطرف کنند. او اکنون در آی سی یو بستری است و البته تنفس او به صورت طبیعی انجام می شود، اما با توجه به داروهای تجویز شده، فعلا در حال استراحت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.