عضو کمیته فنی استقلال گفت: متاسفانه داور در جریان دیدار مقابل فولاد اشتباه بسیار بزرگی مرتکب و باعث شد در این بازی یک نقطه سیاه ایجاد شود.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل فولاد اظهار داشت: خوشبختانه روند رو به جلوی استقلال ادامه دارد و بازی به بازی پیشرفت در این تیم مشهود است. بعد از پیروزی خوبی که مقابل الهلال داشتیم قبل از دربی یک همچین پیروزی و یک همچین نتیجه‌ای می طلبید. ما در دو بازی آخر دست به دو کار بزرگ زدیم و ابتدا الهلال را خارج از خاک ایران مغلوب کردیم و حالا فولاد را در اهواز با نتیجه‌ای پر گل شکست دادیم تا با روحیه ای خوب برای دربی آماده شویم.

وی افزود: این بازی همه چیزش خوب بود به جز تصمیم اشتباهی که داور بازی گرفت و یکی از بزرگ ترین اشتباهاتش را انجام داد.

عضو کمیته فنی آبی پوشان بیان داشت: از دربی گذشته تاکنون استقلالی‌ها ذهنیت خوبی نسبت به دکتر حیدری نداشتند و تصمیمات او را در همان دربی هم اشتباه می‌پنداشتند. اما این تصمیم جنجالی که منجر به محروم شدن دروازه‌بان با اخلاق تیم استقلال شد را باید بزرگترین اشتباه ایشان در مورد استقلال دانست. اخطار دادن به حسینی با هیچ متر و ملاکی درست نبود.

نوری گفت: ما با دو گل از حریف پیش بودیم نه یک گل که نیاز به وقت کشی داشته باشیم. ضمن این که شما فیلم بازی را دوباره و چندباره و صدباره نگاه کنید و می‌بینید اصلا حسینی قرار نبود آن ضربه را بزند که بخواهد وقت کشی کند. قرار بود فرشید باقری زننده ضربه باشد و این که چرا داور چنین فکر کرد حسینی قصد وقت کشی دارد که به او اخطار داد را من دیگر نمی‌دانم. اما امیدوارم حیدری داور توجیه خوبی برای این تصمیم جنجالی‌اش داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص درخشش مامه تیام بیان داشت: خدا را شکر که این انتخاب باشگاه استقلال هم مثل دیگر انتخاباتش خوب بود. تیام خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌شد در ترکیب تیم جا افتاد و خیلی زود خودش را تثبیت کرد و قابلیت هایش را نشان داد. او گل های حساسی را برای ما زده است. حالا مشخص شد که این تیم در همه پست ها خوب بود و با یک مهاجم تمام کننده به چه قدرتی رسیده است. این بازیکن تا پایان فصل گل های حساس دیگری هم برای ما خواهد زد.

عضو کمیته فنی آبی پوشان در خصوص دربی پیش رو تصریح کرد: با جرات می گویم که دربی از آن استقلال است. این درست که قهرمانی لیگ از دست ما در رفته و باید پذیرفت که اگر اتفاق خاصی نیفتد این پرسپولیس است که قهرمان لیگ برتر می‌شود، اما تیم ما در این دربی کوتاه نخواهد آمد. پیروزی در دربی قطعا نمی‌تواند کمتر از قهرمانی در لیگ برتر باشد و ما تلاش مان را می کنیم تا از این بازی نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص مصدومیت مدافع برزیلی این تیم در جریان بازی بیان داشت: این اتفاق خیلی بدی بود که در این بازی افتاد و شیرینی بازی را در پایان برای ما تلخ کرد. پادوانی یک بازیکن حرفه ای و بسیار با اخلاق است و هیچ کس از او تاکنون کوچکترین بی اخلاقی ندیده است. او از بازیکنان متعصبی است که پیراهن استقلال را بر تن کرده بود. خبر مصدومیت عجیب او همه ما را شوکه کرد. واقعا کاری جز این که برای سلامتی او دعا کنیم نمی توانیم انجام دهیم. فارغ از مسائل فوتبال، واقعا امیدوارم پادوانی هرچه زودتر سلامتی کاملش را به دست آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )