در سالی که تیم ملی فوتسال ایران به احتمال زیاد هر هفته اردوی آماده سازی خواهد داشت، چند بازی تدارکاتی برای این تیم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سال ۱۳۹۷ برای تیم ملی فوتسال ایران سال شلوغی به حساب نمی آید چرا که رقابتهای جام ملتهای آسیا و جام جهانی فوتسال سال آینده برگزار نمی‌شود.

بر همین اساس برگزاری اردوهای هفتگی تیم ملی فوتسال در دستور کار کادر فنی تیم ملی قرار دارد و در صورت تصویب نهایی این طرح در هیات رئیسه فوتسال، تیم های باشگاهی باید بازیکنان ملی پوش خود را روزهای شنبه تا دوشنبه در اختیار سیدمحمد ناظم الشریعه قرار بدهند.

بازی های تدارکاتی هم در برنامه های کادر فنی تیم ملی پیش بینی شده است. تیم ملی ایران به احتمال زیاد با بازیکنان جوان خود در هفته دوم سال ۹۷ به کویت می رود و در تورنمنت این کشور شرکت می کند.

بازی با ژاپن که با قبول شکست برابر ایران در فینال جام ملتهای آسیا به عنوان نایب قهرمانی این قاره رسید هم در دستور کار تیم ملی قرار دارد. بر همین اساس کمیته فنی و توسعه مذاکراتی با ژاپنی ها داشته و به احتمال زیاد این مسابقه روزهای دوم و سوم مهرماه در ایران برگزار خواهد شد.

برزیل، دیگر تیمی است که برگزاری بازی تدارکاتی با آن از مدتها پیش هماهنگ شده است. طبق برنامه تیم ملی ایران روز ششم آبان به برزیل می رود و دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور در خاک خودش برگزار می کند.

حضور در تورنمنت ۴ جانبه هم در تقویم تیم ملی گنجانده شده است. فدراسیون فوتبال ایران امسال توانست اولین تورنمنت چهارجانبه را با تیم های روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ایران برگزار کند. دومین دوره این بازی ها هم ۱۱ تا ۱۴ آذرماه ۹۷ به میزبانی قزاقستان برگزار می شود و ایران در این دوره هم حضور خواهد یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.