خرید جدید استقلال این روزها خوش می‌درخشد و عده‌ای تلاش دارند این اتفاق را مال خود کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مامه تیام مهاجم سیه چرده سنگالی درنهایت در آخرین روزهای نقل و انتقالات به استقلال پیوست تا خیال کادر فنی این تیماز بابت یک مهاجم نوک راحت شود.

تیام که می گویند با قراردادی تقریبا یک میلیون دلاری آبی پوش شده است، در اولین بازیای که برای استقلال فیکس بازی کرد، مقابل الهلال روی تک گل این تیم تاثیر مستقیمداشت و در بازی دیروز مقابل فولاد هم دو گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد که چهبازیکن ارزشمندی است.

پس از نمایش های خوب تیام، مدیران استقلال در گفته هایشان به ایناشاره کردند که در فضایی احساسی بازیکن نخریده اند و با کمال دقت این کار را انجامداده اند. گفته هایی که چندان با واقعیت سازگار نیست.

قبل از جذب مامه تیام، مهاجمین زیادی در فهرست وینفرد شفر برای حضوردر استقلال قرار داشتند. یک سری ها توسط عوامل ناشناس فراری داده شدند و اصلا حاضربه سفر به تهران نشدند اما یک سری مهاجم دیگر که حتی در تست پزشکی باشگاه همحاضر شدند و تا پای حضور در استقلال هم رفتند، به دلیل گران بودن از لیست مدیراناین تیم خارج شدند در حالی که رقم قراردادشان حتی نصف تیام هم نبود!

بازیکنان ۴۰۰،۵۰۰ هزار دلاری به بهانه گران بودن از دست استقلال میپریدند و اگر تهدیدهای جدی شفر برای خرید مهاجم و البته فشار افکار عمومی بهمدیران استقلال نبود، معلوم نبود که آیا آن ها حاضر به جذب تیام می شدند یا نه.

تیام علی رغم گران بودن حداقل ثابت کرد که ارزش پول هزینه شده راداشته و مدیران استقلال اصطلاحا پولشان را دور نریخته اند اما آن ها نمی توانندآخرین گزینه شفر برای خط حمله استقلال را فقط به نام خودشان سند بزنند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )