رم همیشه برای میلان یادآور خاطرات خوبی بوده اما تیم پایتخت ایتالیا فعلا در شرایطی نیست که تمایلی به خاطره‌سازی مجدد برای تیم اوج گرفته گتوسو داشته باشد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۲ قهرمانی آخر میلان در سری A و آخرین قهرمانی این تیم درجام حذفی ایتالیا با گذر از سد رم حاصل شده اما حالا که تیم گتوسو پس از دوره طولانی رخوت هرگز در سال ۲۰۱۸ شکست نخورده، رم اصلا حوصله یک خاطره‌سازی دیگر برای روسونری را ندارد! بازی ساعت ۲۳:۱۵ امروز (یکشنبه) به میزبانی رم در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های سری A از هر زاویه‌ای جذاب به نظر می‌رسد.

شرایط فعلی

میلان پس از برتری آسان بر لودوگورتس در مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا، تعداد بازی‌های بدون باخت خودش را به ۱۱ رساند. این تیم در ۴ بازی متوالی اخیر گل نخورده و در سال ۲۰۱۸ هم رنگ باخت را ندیده است. این عوامل به تیم گتوسو امید می‌دهد تا از ۴۱ امتیاز و رده هفتم فعلی در سری A بالاتر برود. در سوی مقابل رم با وجود شکست ۲ بریک در زمین شاختار به بازی برگشت خانگی در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماند؛ جایی که تنها یک گل آنها را برای اولین بار به جمع ۸ تیم برترمعتبرترین جام باشگاهی اروپا می‌فرستد. تیم دی‌فرانچسکو در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده سوم امید زیادی به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارد.

غایبان بازی

رم کماکان از وجود کارسدورپ، گونالوس و سیلوا محروم خواهد بود و میلان هم بدون کالینیچ به میدان می‌رود. ستاره این روزهای رم، کسی نیست غیر از چنگیز اوندر ترک؛ مردی که در ۳ بازی اخیر ۴ گل زده و نامش را مطرح کرده است. باید دید او توان باز کردن دروازه میلان را دارد یا نه.

رویارویی‌های قبلی

میلان تنها در ۲ رقابت از ۱۴ رویارویی قبلی در زمین رم به برتری رسیده که آخرین برد با گل‌های نستا و زلاتان در اکتبر ۲۰۱۱ رقم خورد. به طور کلی در ۳۳ بازی قبلی، میلان ۱۰ و رم ۱۳ بار پیروز شده‌اند و ۱۰ بازی هم با تساوی به پایان رسید.

نکات کلیدی

*در ۱۳ مسابقه قبلی ۲ تیم، ۷ کارت قرمز از جیب داوران بیرون آمده که نشان‌دهنده خشونت ذاتی بازیکنان ۲ تیم هنگام مواجهه با یکدیگر است!

*۲ قهرمانی آخر میلان در سری A با برتری یک بر صفر مقابل رم در ۲ هفته مانده به پایان فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ و تساوی بدون گل مقابل همین تیم در جریان فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ شکل گرفت.

*میلان ۵ پیروزی آخر خودش مقابل رم را در حالی به دست آورد که گل اول را به ثمر رساند.

ترکیب احتمالی

رم: آلیسون، فلورنزی، مانولاس، فازیو، کلاروف، دروسی، پلگرینی، اوندر، ناینگولان، الشعراوی و ژکو

میلان: دوناروما، کالابریا، بونوچی، رومانیولی، رودریگس، کسیه، بیلیا، بوناونتورا، سوسو، کوترونه و چالهان‌اوغلو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.