سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیسپس از برتری یک گله تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی حاضرشد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« شاید نه روی کاغذ، اما این برد، بردقهرمانی ما بود. به بازیکنانم بابت برد تبریک می‌گویم و بابت سه امتیازی گرفتند وهمین‌طور ادامه نتایج درخشانی که کسب کردیم. البته یک مقدار عصبی بودن و عدماطمینان در بازی ما حاکم بود، چون پنج بازیکن جدید به ترکیب آوردیم که تعداد بازی‌هایکمتری داشتند، اما تکرار می‌کنم که مهم‌ترین اتفاق برای ما امروز برد بود. می‌خواستیمبا برد مقابل استقلال خوزستان منتظر دربی باشیم و جشن قهرمانی بگیریم.»

برانکو در مورد حذف بازیکن بازیساز از ترکیب تیمش گفت:« این مورد راقبول ندارم. بشار که امروز بازی کرد و در بازی قبلی هم در ترکیب بود. او در هربازی به میدان رفته است. »

برانکو ادامه داد:« علیپور و منشا دو مهاجم ماهستند. هافبک‌های دفاعی ما را هم کمال کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه و ماهینی تشکیل می‌دهندکه بستگی دارد کدام بازی کنند و هافبک‌های کناری ما هم امیری، فرشاد احمدزاده،سیامک نعمتی و گاهی هم بشار رسن هستند. نمی‌دانم مشکل کجاست؟»

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی هفته آینده تیمشمقابل استقلال گفت:« موضوع دربی از فردا برای ما مطرح می‌شود و امروز بازی ما بااستقلال خوزستان بود.»

برانکو در خصوص تشویق مسلمان روی سکوها و احتمالحضور او در ترکیب پرسپولیس برای بازی دربی گفت:« همان‌طور که گفتم، دربی از فردابرای ما شروع می‌شود و از فردا می‌توانیم صحبت کنیم. همه بازیکنان برای بازی‌هایبعد کاندیدای بازی هستند و اولویت را در این بازی به جای مسلمان به بشار رسن، وحیدامیری و فرشاد احمدزاده دادیم. سیامک نعمتی هم بود که بازیکن ارزشمندی برای ماست.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.