سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با امتیازاتی که بدست آورده ایم و پیروزی که برابر استقلال خوزستان کسب کردیم مطمئنا ما قهرمان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد دیگر رسیده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شویم.

وی تاکید کرد: ما قهرمان لیگ هستیم و در این قضیه شکی نیست. تلاش می کنیم تا هر چه زودتر جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی هشتاد و ششم هم گفت: با بازی ای که امروز انجام دادیم مطمئنم که با روحیه خوب به مصاف حریف خواهیم رفت و هم بازی را هم با پیروزی به پایان خواهیم رساند.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال هم امروز حریفش را با ۴ گل شکست داده گفت: مهم این است که ما قهرمان هستیم و همین قهرمانی باعث می‌شود تا با شرایطی خوب به مصاف استقلال رفته و این تیم را هم شکست دهیم.

پیروانی در خصوص انتقاد تند برخی از پیشکسوتان هم گفت: همه پیشکسوتان حق دارند که انتقاد کنند. آنها سالها برای پرسپولیس زحمت کشیده اند اما نوع انتقاد با یکدیگر متفاوت است و باید کمی هم شرایط تیم را درک کنند. برخی از هواداران انتقادهای سازنده ای کرده اند و من از آنها ممنون هستم و کسانی هم که انتقاد تندی داشتند شاید نسبت به نتیجه ای که در لیگ قهرمانان کسب کردیم ناراحت بودند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتیجه دربی چه خواهد بود گفت: امیدواریم قبل از هر چیز هواداران حرمت دو تیم را رعایت کنند و مطمئنا پرسپولیس با توجه به عملکرد خوبی که در این فصل داشته می تواند برنده این دیدار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.