مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تفاوت این تیم با رقیب سنتی‌شان، قهرمان بودن سرخپوشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: تیم ما امروز بازی خوبی ارائه کرد، با تغییراتی که برانکو در ترکیب تیم ایجاد کرد بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و برای کسب ۳ امتیاز و نزدیک شدن به قهرمانی در این مسابقه به میدان رفتیم. خدا را شکر ۳ امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

وی در مورد صحبتی که در نیمه اول بین او و مسئولان برگزاری مسابقه پیش آمد، گفت: لباس مربی دروازه‌بانان ما با لباس تیم داوری هم رنگ بود که این مشکل حل شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیروزی پرگل امروز استقلال مقابل فولاد و اینکه سرخابی‌های پایتخت با برد به استقبال دربی ۸۶ آمدند، تصریح کرد: دربی همیشه سخت است اما تفاوت ما با حریف این است که ما قهرمان هستیم و اختلاف بالای امتیازات ما با استقلال نشان دهنده قدرت تیم ما است. مطمئنم در این مسابقه بازی خود را ارائه می‌کنیم و قهرمان می‌شویم.

پیروانی با بیان اینکه نگه داشتن قهرمانی خیلی سخت‌تر از قهرمان شدن است، خاطرنشان کرد: قبل از دربی هم قهرمان هستیم، قهرمانی در ۲ سال پیاپی نشان دهنده قدرت تیم ما است، خدا را شکر بدون محروم به استقبال بازی با استقلال می‌رویم و امیدوارم هواداران هم با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که «چه صحبتی با هوادارانی که قرار است روز پنجشنبه هفته جاری برای بازی به ورزشگاه بیایند، دارید؟»، گفت: ما پرسپولیسی‌ها همیشه تعدادمان بیشتر از استقلالی‌ها بود. خواهشی که از هواداران دارم، این است که انرژی‌شان را در اول بازی هدر ندهند و با شور و حال خاصی وارد ورزشگاه شوند و این شور و حال را به بازیکنان هم انتقال بدهند. مطمئنم که دو تیم بازی خوبی به نمایش می‌گذارند تا تماشاگران لذت ببرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )