فیفا اعلام کرده شکایت نیمار از بارسلونا به این سازمان مربوط نمی‎شود و احتمالا ستاره برزیلی شکایت جدیدی از باشگاه تنظیم کرده و تحویل یوفا خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیفا درخواست نیمار برای بررسی مطالباتش درباره پرداخت نشدن پاداش توسط باشگاه بارسلونا به او را رد کرده است. این سازمان مدعی شده این موضوع مربوط به دادگاه‎های اسپانیا است و فیفا در آن دخالتی نخواهد داشت.

در نتیجه این بازیکن برزیلی در صورتی که باز هم بخواهد شکایتش از باشگاه اسپانیایی را پیگیری کند باید به دادگاه اسپانیا برود. او مدعی شده بارسا بیش از ۴۰ میلیون یورو به او بدهکار است و این بدهی مربوط به پاداش تمدید قرارداد بوده که او در سال ۲۰۱۶ انجام داده است.

اما یکی از سخنگوهای فیفا اعلام کرده بعد از دریافت شکایت نیمار تحقیق و مشخص شده که پرونده‎های مشابهی برای آن‌ها وجود داشته و نتوانسته‌اند در آن دخالتی داشته باشند و به همین دلیل پرونده نیمار باید در اسپانیا بررسی شود.

نیمار معتقد است باید برای تمدید قرارداد و پاداشش مبلغی از بارسا دریافت کند و باشگاه کاتالانی هم معتقد است چون او با فسخ قرارداد به پاری‎سن ژرمن رفته نباید رقمی به او پرداخت شود. انتظار می‎رود نیمار و وکلایش قبل از مراجعه به دادگاه‎های اسپانیا شکایتشان را به یوفا ببرند و باید منتظر واکنش این سازمان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.