در حالی به استقبال هفته بیست و چهارم لیگ برتر می‌رویم که تیم قعرنشین سیاه جامگان با دریافت بیشترین کارت زرد و قرمز خشن ترین تیم در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با دریافت ۴۷ کارت زرد و ۶ کارت قرمز خشن ترین تیم در بین شانزده تیم لیگ برتر است. این تیم که در پایان هفته بیست و سوم با ۱۵ امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد، بیشترین تعداد کارت زرد و قرمز را هم دریافت کرده تا خشن ترین تیم در لیگ برتر باشد. بعد از سیاه جامگان، تیم استقلال خوزستان با ۴۶ کارت زرد و ۲ کارت قرمز دومین تیم خشن در مسابقات لیگ برتر است. پدیده با ۴۵ کارت زرد و ۳ کارت قرمز دیگر تیم خشن در مسابقات لیگ برتر است.

نکته جالب در تعداد کارت های رنگی تیم استقلال است. آبی پوشان با دریافت ۴۵ کارت زرد یکی از چهار تیم پر اخطار در لیگ برتر محسوب می شوند. اما همین تیم تنها تیمی در لیگ برتر است که در ۲۳ هفته گذشته از لیگ برتر بازیکن اخراجی نداشته و هیچ کدام از بازیکنان این تیم کارت قرمز نگرفته‌اند.

گسترش با ۳۱ اخطار کم اخطار ترین و خوش اخلاق ترین تیم لیگ برتر است. این تیم در قبال این ۳۱ اخطار ۲ بار هم بازیکنانش کارت قرمز گرفته‌اند. تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی با ۳۵ اخطار و یک اخراج و فولاد با ۳۵ کارت زرد و ۲ کارت قرمز دیگر تیم های خوش اخلاق لیگ برتر هستند.

به این ترتیب مشاهده می‌شود دو تیم تبریزی گسترش و تراکتورسازی در زمره تیم‌های خوش اخلاق و کم کارت در لیگ برتر هستند و دو تیم مشهدی پدیده و سیاه جامگان برخلاف آنها دو تیم پر اخطار و پر کارت به حساب می‌آیند.

اگر از زاویه دیگر به این موضوع نگاه کنیم می بینیم تیم‌های پرسپولیس (۳۵ زرد و یک قرمز)، ذوب آهن (۳۶ زرد و ۳ قرمز)، فولاد (۳۵ زرد و یک قرمز) که در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند از تیم های خوش اخلاق و کم کارت هستند و دو تیم پایین جدولی استقلال خوزستان و سیاه جامگان که در دو رده پایین جدول قرار دارند از خشن ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.