سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار تیمش با مشکی‌پوشان را حساس توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مشکی‌پوشان خراسان اظهار داشت: فوتبال شرایط ویژه‌ای دارد. مدتی از فوتبال خراسان دور بودم اما خاطراتم الان زنده شده است. الان در شرایط حساسی با مشکی‌پوشان بازی داریم. مشکی‌پوشان هواداران زیادی در این استان و به خصوص در شهر مشهد دارد. سپاهان هم به خاطر جایگاه فعلی خود در جدول،‌ بازی مهم و حساسی پیش رو دارد و همه تلاش می‌کنیم تا فردا با پیروزی زمین را ترک کنیم، البته هر نتیجه‌ای کسب کنیم، رفاقت ما سر جای خود خواهد بود.

وی درباره غایبان تیم خود گفت: جلال‌الدین علی‌محمدی، رسول نویدکیا، علی کریمی و ادون حسنی را به علت مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی سپاهان درباره بازیکن فرانسوی که در تمرینات این تیم شرکت کرده بود، تصریح کرد: من همیشه پس از مشاهده فیلم بازی‌های بازیکن خارجی از او می‌خواهم در تمرینات تیم شرکت کند. این بازیکن ابتدا با یک تیم تهرانی تمرین می‌کرد و اجازه خواست تا در تمرینات سپاهان شرکت کند. پس از اینکه در تمرینات شرکت کرد، ترجیح دادم از بازیکنان خودم استفاده کنم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در ادامه فصل بازیکن خارجی جذب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما سهمیه فیفا داریم و با توجه به وقفه یک ماهه در ادامه لیگ، تلاش می‌کنیم تیم خود را تقویت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.