وزیر ورزش درباره عدم‌رعایت یک دقیقه سکوت در بازی فوتبال استقلال با تیم الهلال عربستان گفت: اتفاق خوبی از سوی اعضای تیم‌ الهلال عربستان رخ نداد البته به‌نوعی این بی‌احترامی‌ها بی‌سابقه نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود سطانی‌فر امروز در حاشیه نشست مشترک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته برنامه‌ای را شروع کردیم که به‌اتفاق رؤسای فدراسیون‌ها که تعداد آن‌ها ۵۰ نفر است با حضور در استان‌های مختلف از نزدیک مشکلات ورزش و جوانان استان‌ها را بررسی کنیم.

وی افزود: استان خوزستان نیز از جمله استان‌هایی است که از جهات مختلف ما خود را مدیون آن می‌دانیم چون یکی از درخشان‌ترین دوره‌های سیاسی ایران یعنی جنگ تحمیلی در این استان رقم خورد و ما فکر می‌کنیم که این استان با توجه به سابقه ورزشی بسیار روشنی که از گذشته داشته و در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارای ظرفیت بوده بنابراین نیازمند یک نگاه ویژه، عمیق و همه‌جانبه است.

وزیر ورزش تصریح‌کرد: امروز به‌اتفاق ۵۰ رئیس فدراسیون و مجموعه معاونان به استان آمدیم ضمن شرکت در جلسات و بررسی مشکلات ورزشی استان در بخشی از این سفر معاونان وزارت به‌همراه تعدادی از رؤسای فدراسیون‌‎ها به شهرستان‌های خوزستان سفر می‌کنند.

وی افزود: ان‌شا‌ءالله همه کمک می‌کنیم تا در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بتوانیم زمینه‌های رشد و توسعه ورزش استان را فراهم کنیم تا با این فرآیند به توسعه اجتماعی و فرهنگی استان نیز کمکی کرده باشیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در جوانان استان خوزستان وجود دارد، عنوان کرد: هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که تیم فوتبال ملی وقتی وارد میدان می‌شدند نیمی از آن‌ها خوزستانی بودند در حال حاضر نیز استان نیز در زمینه تعدادی از رشته‌ها از قبیل فوتبال، والیبال، بسکتبال و کشتی وضعیت خوبی دارد.

وی درباره عدم‌رعایت یک دقیقه سکوت در بازی فوتبال استقلال با تیم الهلال عربستان گفت: اتفاق خوبی از سوی اعضای تیم‌ الهلال عربستان رخ نداد البته به‌نوعی این بی‌احترامی‌ها بی‌سابقه نیستند. البته رسم است که در تمامی مسابقات ورزشی اگر در یکی از کشورهای دو طرف بازی اتفاق ناگواری رخ داده به‌احترام جان‌باختگان حادثه یک دقیقه سکوت کنند که متأسفانه این اقدام از ورزشکاران سعودی انجام نشد و حتماً از سوی فدراسیون‌های فوتبال پیگیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.