مدافع - هافبک بارسلونا از رویایش برای بازی با پیراهن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخی روبرتو پس از تمدید قراردادش با بارسلونا و افزایش بند فسخ قرارادش به رقم ۵۰۰ میلیون یورو در کنفرانس خبری گفت: از همان اول قصد تمدید قراردادم با باشگاه بارسلونا را داشتم و می‌خواهم در این باشگاه که زندگی من است، بمانم. بله، پیشنهاداتی داشتم اما هدف من ماندن در بارسلونا بود.

وی افزود: امیدوارم جا پای بازیکنانی همچون لیونل مسی و آندرس اینیستا بگذارم، کسانی که تمامی دوران حرفه‌ای‌شان در بارسلونا بوده‌اند. دوست دارم در بارسا بمانم و برای رسیدن به این جایگاه هم سخت تلاش کرده‌ام. امیدوارم این آخرین تمدید قراردادم با این باشگاه نباشد و سال‌های بیشتر در بارسا بمانم. من تنها ۲۶ سال سن دارم و امیدوارم بتوانم به فوتبالم در اینجا ادامه دهم.

مدافع - هافبک بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از دو سرمربی پیشین آبی‌واناری‌ها پرداخت و یادآور شد: همیشه قدردان گواردیولا خواهم بود، کسی که به من این فرصت را داد تا اولین بازی‌ام را برای بارسا انجام دهم و البته از لوئیس انریکه تشکر می‌کنم، کسی که اعتماد به نفس لازم را به من داد تا خودم را در ترکیب اولیه جا بیندازم.

سرخی روبرتو در ادامه اظهار داشت: من لحظات به یادماندنی زیادی در این باشگاه داشته‌ام، از انجام اولین بازی در نوکمپ و لیگ قهرمانان گرفته تا گلی که مقابل پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساندم و باعث بازگشت رویایی ما مقابل این تیم شد.

وی در خصوص همکاری‌اش با مسی هم گفت: درک مسی کار آسانی است چون او این کار را آسان می‌کند. لئو بهترین بازیکن جهان است و از داشتن او خوشحالیم. بازی در کنار او مرا بازیکن بهتری می‌کند.

روبرتو که تنها سه بازی ملی در کارنامه‌اش دارد از رویای بازی برای اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت، جایی که شاگردان خولن لوپتگی با تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش همگروه هستند. وی در این باره گفت: رویای بازی در جام جهانی را دارم. هر بازیکنی در دوران حرفه‌ای خود به دنبال تحقق چنین رویایی است. امیدوارم خولن لوپتگی این فرصت را به من بدهد که در ترکیب اسپانیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ باشم و برای تحقق این رویا سخت تلاش خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.