مدیر ورزشی پیشین بایرن مونیخ معتقد است این باشگاه آلمانی در فروش تونی کروس مرتکب اشتباه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که تجربه سه قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با بایرن مونیخ دارد، در تابستان ۲۰۱۴ در ازای ۳۰ میلیون از این تیم آلمانی جدا و به بایرن مونیخ پیوست. او از زمانی که به جمع کهکشانی‌ها پیوسته به ۹ عنوان قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم اسپانیایی دست یافته است.

ماتیاس سامر در گفت‌وگو با روزنامه «بیلد» آلمان گفت: گاهی اوقات برخی اوضاع است که باید در مورد گذشته صادقانه مورد آنالیز قرار دهیم. چه کسی‌ می‌تواند بگوید که بایرن تمامی کارهایی که کرده، درست بوده است؟ بایرن مونیخ با تونی کروس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و یا حتی رسیدن به فینال این رقابت‌ها را می‌توانست داشته باشد.

وی افزود: از دیدگاه من و به عنوان کسی که زمانی مدیر ورزشی بایرن مونیخ بوده، به نظرم موافقت با جدایی کروس اشتباه بود. من حتی سعی کردم نظر تونی را تغییر دهم. از زمانی که کروس ۱۶ یا ۱۷ ساله بود، کروس را می‌شناختم و می‌توانستم با او بیشتر کار کنم.

مدیر ورزشی پیشین بایرن مونیخ تصریح کرد: جدایی کروس، بایرن را تکان نداد، اما در مورد این صحبت می‌کنیم که آیا جدایی او از بایرن خوب بود یا بد که به اعتقاد من جدایی تونی خیلی بد بود، اما به لحاظ فردی به سود کروس بود چون پیشرفت کرد.

کروس این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها برای سفیدپوشان مادریدی انجام داده و چهار گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او که تا سال ۲۰۲۲ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.