سرمربی تیم فوتبال نانت فرانسه گفت اگر فدراسیون فوتبال ایتالیا به او پیشنهاد هدایت آتزوری را بدهد حاضر است تیم باشگاهی فعلی‌اش را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری اعتراف کرد اگر مسئولان فوتبال کشورش او را گزینه‌ای شایسته برای هدایت تیم ملی ایتالیا تشخیص دهند، حاضر است قراردادش با نانت را فسخ کند.

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال رم، یوونتوس و لسترسیتی که از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی جامپیرو ونتورا یاد می‌شود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: هر سرمربی ایتالیایی عاشق هدایت تیم ملی است. من تا دو سال دیگر با نانت قرارداد دارم و هنوز هم هیچ پیامی از فدراسیون دریافت نکرده‌ام پس نمی‌توانم چیزی بگویم اما اگر برای هدایت تیم ملی ایتالیا با من تماس گرفته شود، حاضرم بروم از رئیس نانت تقاضا کنم که قراردادمان را فسخ کند.

در حال حاضر لوئیجی دی‌بیاجو سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله ایتالیا به صورت موقت هدایت آتزوری را برعهده دارد و گفته می‌شود که ممکن است او ماریو بالوتلی، مهاجم پرحاشیه تیم فوتبال نیس را به جمع لاجوردی‌پوشان برگرداند، موضوعی که رانیری با آن مخالف نیست.

او ادامه داد: بالوتلی بازیکن بسیار با کیفیتی است و هنوز می‌تواند به تیم ملی خدمات فراوانی انجام دهد. در فرانسه او تیمی دارد که پر از بازیکنان بااستعداد است. نیس بسیار خوب بازی می‌کند و بالوتلی یاد گرفته که چگونه در زمان و موقعیتی مناسب، توپ را دریافت و کار را به شکلی که تنها از عهده معدودی از بازیکنان برمی‌آید، تمام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.