کاپیتان تیم فوتبال سایپا معتقد است نتیجه بازی مقابل سپیدرود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا, کلیدی است.

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سایپا اظهار داشت: تیم ما با پیروزی‌های اخیری که به درست آورده, شرایط خوبی دارد و امیدواریم برای اینکه بتوانیم سهیمه آسیا را بگیریم بازهم امتیازات لازم را در ادامه مسابقات کسب کنیم. یکی از بازی‌‌های مهم برای رسیدن به این موفقیت, همین بازی مقابل سپیدرود است که باید از آن دست پر خارج شویم. ما تمرینات خوبی را پشت‌ سر گذاشته‌ایم و با تمرکز بازی خواهیم کرد.

وی درباره اینکه سایپا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت نزدیکی با تیم‌‌های فولاد, پارس و ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی دارد, تصریح کرد: برای همین موضوع می‌گویم که بازی با سپیدرود خیلی پراهمیت است. با توجه به شرایطی که داریم می‌توانیم امسال سهیمه آسیا را کسب کنیم و فقط به حمایت بیشتر باشگاه نیاز داریم. اگر بخواهیم جزو بالانشینان جدول باقی بمانیم باید این بازی کلیدی مقابل سپیدورد را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درباره پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان اشاره کرد: تا اینجای فصل فقط ۴۵ درصد دریافتی داشته‌ایم. علاوه بر این بازیکنانی هم مثل من هستند که هنوز از فصل گذشته و حتی دو فصل گذشته هم طلب‌هایی دارند که هنوز با آنها تسویه نشده است. امیدواریم پرداخت‌ها هرچه زودتر و طبق قول‌هایی که داده شده است، انجام شود.

به گزارش تسنیم, دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر ساعت ۱۶ روز جمعه در رشت برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.