سرپرست باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه هدف این تیم قهرمانی در فصل آینده است گفت: نبود سپاهان در آسیا کاملا محسوس است و نمی‌خواهیم بازهم این اتفاق تجربه شود.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط سپاهان‌اصفهان که با توجه به عدم حضورش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته است تمرینات این تیم را برای حضوری مقتدرانه در ادامه بازی های لیگ برتر دنبال کند صحبت کرد و از برنامه بلند مدت این تیم برای بازگشت به کورس قهرمانی خبر داد.

سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح وضعیت باشگاه زرد نصف جهان پرداخت.

خودمان هم حالمان گرفته است

تابش در خصوص شرایط سپاهان اصفهان گفت: شرایط فصل جاری تیممان طوری بود که نمی توانیم از آن دفاع کنیم. برنامه های فنی سرمربی قبلی اجرا نشد و حالا باید تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت تیم به کار ببندیم. حقیقتش این است که خودمان هم از اینکه نتوانستیم به خواسته های مد نظرمان برسیم حالمان خوب نیست!

صحبت از سقوط سپاهان خنده‌دار است

سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که از باخت مقابل سیاه جامگان و بالا رفتن احتمال سقوط به لیگ دسته اول نگران نیستید تصریح کرد: شرایط تیم بسیار خوب شده است. به طور میانگین دو روز در هفته بازیکنان تیم به اردوی داخل شهری می روند تا کاملا در اختیار کادر فنی بوده و برنامه هایشان را ریز و درشت اجرا کنند. خودم هم کنار تیم هستم تا تمام مسائل را رصد کنم و بتوانم گزارش جامع و کاملی به هیات مدیره باشگاه بدهم. بنابراین صحبت از سقوط سپاهان به لیگ یک، خنده دار است. با تمام توانمان به مصاف سیاه جامگان در مشهد می رویم و دیگر برایمان فرقی نمی کند با چه تیمی و در کجا بازی داریم. بردن تنها هدف سپاهان است.

مهاجم فرانسوی همچنان تست می دهد

وی در خصوص حضور یک بازیکن فرانسوی در تمرینات سپاهان اظهار داشت: قرار بود مدافع به تیم بیاید. اما جلسات متعدد کادر فنی با کمیته فنی باشگاه نتیجه دیگری را در پی داشت. به همین خاطر تصمیم به جذب مهاجم گرفتیم. مهاجم فرانسوی هم که در تمرین حاضر شده است باید تست های فنی اش را ادامه دهد. حاضر نیستیم هیچ بازیکنی را بدون گرفتن تست‌های مدنظرمان جذب کنیم.

دوقلوهای فوتبال ایران را همه دوست دارند

تابش درباره حضور میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات سپاهان اصفهان گفت: با توجه به حضور مهرداد محمدی در تیممان برادرش که یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران هم هست در تمرینات سپاهان حاضر شد تا فرم ایده آل خود را با تمرینات مناسب کادر فنی سپاهان حفظ کند. او و مهرداد را کل مجموعه سپاهان دوست داریم. حتی به شوخی هم می گفتیم شاید لازم شد برخی بازی ها او را به جای مهرداد وارد زمین کنیم تا با توجه به شباهتی که با برادرش دارد بازی کند. در مجموع باید بگویم میلاد هم مجموعه سپاهان را دوست دارد اما فعلا برنامه ای برای جذب او نداریم. هر بازیکن قرارداد حرفه ای با باشگاه خود می بندد و اگر لزومی به جذب دیدیم از روش های قانونی پیگیر خواهیم شد.

حسن زاده را دوست دارم

وی در خصوص دوری بلند مدت مسعود حسن زاده از ترکیب سپاهان به دلیل مصدومیت گفت: به شخصه سبک بازی او را دوست دارم و فکر می کنم توانایی های فنی اش می تواند در ادامه بازی هایمان به درد تیم بخورد. آخرین صحبتی که با فیزیوتراپ تیم داشتم اعلام کرد او می تواند در پنج بازی آخر، تیم را همراهی کند تا مشکلمان در گلزنی هم بهتر از قبل شود.

تابش درباره سایر مصدومان سپاهان افزود: علیمحمدی احتمالا بتواند از ابتدای سال ۹۷ بازی کند اما شرایط برای رسول نوید کیا با توجه به نوع آسیب دیدگی اش متفاوت است و او را تا پایان فصل در اختیار نداریم.

هدفمان برای فصل آینده فقط قهرمانی است

​سرپرست باشگاه سپاهان درباره اهداف این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: هیچ چیزی جز قهرمانی برازنده مجموعه سپاهان نیست. به همین خاطر تیم را برای فصل آینده فقط و فقط برای موفقیت در قهرمانی آماده می کنیم. جایگاه سپاهان در بالای جدول خالی است و باید به این هدف برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.