سرمربی بارسلونا تساوی تیمش در خانه چلسی را به معنای شانس بیش‌تر برای صعود نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از تساوی یک بریک تیمش در خانه چلسی در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تساوی به عنوان یک نتیجه خوب یاد کرد اما گفت که این مساوی به معنای شانس بیش‌تر تیمش برای صعود در بازی برگشت نیست.

او اظهار داشت: از تیم و بازیکنانم راضی‌هستم. ما فشار بازی مقابل قهرمان انگلیس را تحمل کردیم. گل چلسی زمانی به ثمر رسید که تیم برتر میدان بودیم. با این حال، توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. نتیجه خوبی به دست آوردیم. مجبور بودیم چلسی را کنترل کنیم و فضایی پشت مدافعان به آن‌ها ندهیم. چلسی به لحاظ فیزیکی بازیکنان بسیار قدرتمندی دارد. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده و تساوی هر چند نتیجه خوبی بود اما به معنای شانس بیش‌تر ما در بازی برگشت نیست. نمی‌دانیم چلسی در خانه بارسلونا چه سبکی خواهد داشت اما ما به شیوه همیشگی خودمان به میدان می‌رویم.

والورده در ادامه گفت: نتیجه به دست آمده را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم. می‌خواستیم توپ را در اختیار داشته باشیم. رقیب به دنبال سوپرایز کردن ما در ضد حملات بودند. لحظات خوب زیادی در بازی داشتیم و البته به کمی پیشرفت در خط دفاعی نیاز داریم. چلسی خوب دفاع کرد و همین مسئله هم تیم من را به دردسر انداخت. در نیمه دوم در خلق موقعیت گل هوشمند نبودیم اما به تلاش خودمان ادامه دادیم و به گل رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.