مربی چلسی پس از تساوی مقابل بارسلونا اظهار داشت: توپ ما ۲ بار به تیرک خورد و بدشانس بودیم. برای عملکردمان خوشحالم ولی از نتیجه راضی نیستم.

مربی چلسی پس از تساوی مقابل بارسلونا اظهار داشت: توپ ما ۲ بار به تیرک خورد و بدشانس بودیم. برای عملکردمان خوشحالم ولی از نتیجه راضی نیستم. به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی در خانه مقابل بارسلونا به تساوی یک بر یک رسید.

آنتونیو کونته پس از این تساوی اظهار داشت: ما به یک بازی بی‌نقص بسیار نزدیک بودیم. یک اشتباه مقابل چنین رقیبی جریمه خواهد داشت. نتیجه کمی ناامید کننده است ولی این بازی باید به ما اعتماد به نفس ببخشد. 

وی ادامه داد: مسیر صعود به مرحله بعدی هنوز باز است ولی با توجه به دانش من بازی سختی مقابل بارسلونا خواهیم داشت. بازیکنان خوب کار کردند و با توجه به نقشه مشخص شده تلاش کردند. 

مربی چلسی در خصوص اشتباه مدافع دانمارکی خود اضافه کرد: کریستینسن بازیکن جوانی بوده و عملکرد خوبی در خط دفاع داشت. 

کونته اظهار داشت: ما نباید فراموش کنیم که توپ ما ۲ بار به تیرک دروازه خورد. بدشانس بودیم ولی ۳ مهاجم من بسیار خوب کار کردند و در بازی‌ها انجام شده گل‌های بسیار زیادی به ثمر رساندند. برای عملکردمان خوشحالم ولی از نتیجه راضی نیستم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.