مربی بارسلونا پس از تساوی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: به بازی هدفمند فکر کرده و تمایلی برای بازی با شانس ندارم.

مربی بارسلونا پس از تساوی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: به بازی هدفمند فکر کرده و تمایلی برای بازی با شانس ندارم. به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دور رفت مرحلهیک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در لندن مقابل چلسی به تساوی یک بر یک رسید. 

ارنستو والورده پس از این تساوی ارزشمند در ورزشگاه استمفوردبریج اظهار داشت: تساوی باارزشی بدست آوردیم. این جدال یک بازی درگیرانه از سوی دو تیم با ۲ سبک متفاوت بود. ما تمایل به بازی مالکانه داشتیم و می‌خواستیم با کنترل بازی ریتم میدان را در دست گیریم ولی تیم حریف میل به ضد حمله داشت. 

وی ادامه داد: تیم چلسی در ضد حمله بسیار خوب عمل کرد. آنها با بازیکنی به نام ویلیان بسیار زهردار بودند و توانستند گلزنی کنند. 

مربی بارسلونا خاطر نشان کرد: وقتی ما حمله می‌کردیم بازیکنان زیادی در خط دفاعی چلسی بودند و ترافیک بسیار نزدیک به دروازه چلسی به وجود آمده بود. ما با وجود گل خوردن  کنترل بازی را از دست ندایم و به بازی مالکانه خود ادامه دادیم. 

والورده تصریح کرد: من فکر کنم که نتیجه خوبی بدست آمد. مربی‌ای نیستم که به بازی با شانس دل ببندم. ما بازی هدفمندی داشتیم و امروز هم خوب کار کردیم و توانستیم از غفلت مدافعین چلسی به گل برسیم. 

مربی بارسلونا اضافه کرد: در بازی برگشت نیز با ۲ سبک متفاوت روبه‌رو خواهیم بود. آنها برای بازی با ضدحمله به نیوکمپ خواهند آمد و ابزارهای لازم را نیز در اختیار دارند. چلسی تیم بسیار خوبی بوده و بسیار خوب در خط میانی پاسکاری می‌کنند. باید در دیدار برگشت همین تاکتیک را پیش ببریم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

بازی برگشت بارسلونا و چلسی ۳ هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.