سرمربی شیاطین سرخ بازی تیمش در زمین سویا را دشوار و کلیدی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سویا در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان از دشواری‌های بازی در زمین تیم اسپانیایی گفت.

او اظهار داشت: مقابل سویا ۲ بازی مهم پیش‌رو داریم که بازی رفت در زمین حریف و جو خاص ورزشگاه پیسخوان واقعا دشوار است. مقابل هادرزفیلد هم با تمامی نفرات بازی کردیم و کسی را برای این بازی نگه نداشتیم. تنها دخه‌آ بازی نکرد. ما احترام زیادی برای رومرو قائل هستیم و می‌خواهیم پیش از جام جهانی به او هم بازی برسد. در تمام بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌رویم. یک بار وقتی سرمربی رئال مادرید بودم ۶ گل وارد دروازه سویای میزبان کردیم که اصلا کار آسانی نبوده و نیست. برای تکرار این کار باید رونالدو یا مسی را در اوج در اختیار داشته باشید. بتیس در دربی امسال یک استثنا بود.

او درباره مونتلا، سرمربی جوان رقیب افزود: مونتلا یک ایتالیایی است و ایتالیایی‌ها می‌دانند چگونه تیم خودشان را از نظر دفاعی سازمان دهند. سویا در بازی‌های حذفی تخصص دارد و در لیگ قهرمانان انگیزه‌اش دوبرابر می‌شود.در انگلیس متخصصانی که حتی یک بار هم روی نیمکت ننشسته‌اند، می‌گویند بازیکن کناری نباید دفاع کند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.