بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی‌پوشان با برتری مقابل الهلال عربستان در ادامه نیز بهتر خواهند شد.

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل الهلال عربستان در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول از همه باید به استقلال و هواداران این پیروزی را تبریک بگویم. این برد برای آینده تیم اهمیت زیادی دارد. در صحبت‌های قبلی‌ام گفته بودم استقلال تیم بزرگی است و این‌طور نیست که چون الهلال سال گذشته تیم خوبی بوده و به فینال راه یافته است، بتواند تیم ما را شکست دهد.

وی افزود: در ۱۰ دقیقه اول بازی، بازیکنان استقلال به خاطر نام الهلال گنگ بودند، اما در ادامه بهتر شدند و نتیجه آن پیروزی یک بر صفر بود. دوندگی و جنگندگی بازیکنان استقلال مهم‌ترین نکته بازی بود که باعث شد بازی را دست بگیرند. پاسکاری‌های کوتاه و از همه مهم‌تر دوندگی و جنگندگی بازیکنان استقلال باعث شده بود بازیکنان الهلال خسته شوند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا بازیکنان ما موقعیت‌ها را از دست می‌دادند یا گذشت نمی‌کردند تا با پاسکاری بازیکن دیگری به گل برسد. به‌هرحال، قدرت‌مان را نشان دادیم و چیدمان‌ تیم ما خوب بود. فضای دفاع چپ هم پر شده بود و همان‌طور که دیدید خسرو حیدری کمتر در جناح چپ نفوذ کرد تا فضا خالی نشود. شک نکنید با این روند، استقلال در بازی‌های بعدی بهتر هم می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.