کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های ایرانی در آسیا بعد از مرحله گروهی به مشکل می‌خورند.

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های ایرانی در آسیا بعد از مرحله گروهی به مشکل می‌خورند. ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی ۲ بر صفر ذوب آهن مقابل لوکوموتیو تاشکند اظهار داشت: ذوب آهن لیگ قهرمانان را خوب شروع نکرد اما در این بازی به یک پیروزی ارزشمند رسید. تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی همیشه نتایج خوبی می‌گیرند اما در مراحل بالاتر ضعیف‌ و ضیعف‌تر می‌شوند. البته تراکتورسازی در دو بازی ابتدایی ‌اش خوب نبوده است.

وی افزود: ذوب آهن اما در لیگ هم شرایط بهتری نسبت به تراکتورسازی تبریز دارد. ذوب آهن در لیگ برتر هم وضعیت خوبی دارد با این حال در مراحل بالاتر همین ذوب آهن به مشکل برمی‌خورد زیرا این قاعده کلی است و در مورد همه تیم‌های ایرانی صدق می‌کند.

قاسمپور در مورد دلیل این ناکامی چیست گفت: دلیل اصلی اش بی‌برنامگی باشگاه‌های ایرانی است. باشگاه‌های ایرانی معمولا برنامه مدونی ندارند و کارهای اساسی انجام نمی‌دهند. در حالیکه باشگاه‌های عربی برنامه‌ریزی مناسبی برای موفقیت دارند و از امکانات خوبی هم برخوردار هستند و بازیکنان خارجی با کیفیت هم جذب می‌کنند. به همین دلیل در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان تیم های ایرانی مدام با مشکلات مواجه و ضعیف‌ ظاهر می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.