پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شاگردان شفر کار سختی در ادامه مسابقات پیش رو دارند.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی عملکرد استقلال در دیدار نخست لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و گفت: آبی پوشان عالی بودند. آنها عملکرد فوق العاده مقابل الریان داشتند و اگر بدشانس نبودند می توانستند بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

وی افزود: استقلال دو نیمه متفاوت را مقابل الریان پشت سر گذاشت. در نیمه اول عملکرد قابل قبولی نداشت و نتوانست حلاوت همیشگی را داشته باشد اگر چه به یک گل هم دست پیدا کرد اما شاید تغییر شرایط آب و هوایی تا حدودی در نیمه اول برای استقلال تاثیر گذار شده بود اما با شروع نیمه دوم آبی پوشان کاملا یک بازی متفاوت را به نمایش گذاشتند و ۴۵ دقیقه الریان تنها در لاک دفاعی فرو رفت اما استقلال هر چه زد به تیر دروازه خورد تا بالاخره در دقیقه ۸۸ با ارسال دقیق ابراهیمی و پرواز بلند قربانی به گل دست پیدا کرد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال مقابل الریان بدشانس هم بود زیرا دو بار توپ به تیر دروازه خورد و اگر شانس با استقلال بود مطمئنا می توانست برنده این دیدار باشد البته یک امتیاز هم در خانه حریف نتیجه خوبی است که استقلال توانست به آن دست پیدا کند.

وی در خصوص عملکرد شفر در این دیدار افزود: اعتقاد دارم سرمربی استقلال آنالیز خوبی از الریان داشت و در نیمه مربیان توانست لادروپ را مغلوب کند و نشان دهد که یک مربی حرفه ای است و از تجربه بالایی برخوردار است.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال راه سختی در لیگ قهرمانان دارد و اگر می خواهد به مرحله بعد صعود کند باید بازی منطقی ارائه کرده و سعی کند اسیر حاشیه سازی دیگر تیم ها عربی نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.