سرمربی تراکتورسازی گفت: ۲ اشتباه مرگ‌بار و خطرناک در نیمه اول داشتیم و شکست مقابل الغرافه تجربه خیلی بدی برایم بود و امیدوارم هیچ‌وقت تکرار نشود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ۲ اشتباه مرگ‌بار و خطرناک در نیمه اول داشتیم و شکست مقابل الغرافه تجربه خیلی بدی برایم بود و امیدوارم هیچ‌وقت تکرار نشود. به گزارش خبرگزاری فارس، ارطغرول ساغلام پس از دیدار مقابل الغرافه قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با تمام وجود برای برد و گرفتن نتیجه مناسب به این بازی آمده بودیم ولی ۲ اشتباه بسیار مرگ‌بار و خیلی خطرناک در نیمه اول داشتیم که به حریف این فرصت را دادیم که به گل برسد، بعد از آن به بازی برگشتیم تا نتیجه را جبران کنیم. 

وی افزود: هر کاری که لازم باشد انجام دادیم تا به نتیجه برسیم، یک پنالتی گرفتیم که از دست رفت، یک گل سالم محمد ابراهیمی به ثمر رساند که اصلاً آفساید نبود و این اشتباه به ضرر ما تمام شد. 

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم این روند را دنبال کردیم و بیش از ۱۰ موقعیت گل در این نیمه خلق کردیم که وارد دروازه نشد. حریف از فرصت‌های خودش استفاده کرد و به گل رسید. ما شایسته این نتیجه نبودیم و با این حال شکست تلخی تجربه کردیم که برای من تجربه خیلی بدی بود و امیدوارم هیچوقت دیگر این تجربه تکرار نشود و دوست ندارم چنین مسابقه‌ای برای من در دوران کاری‌ام تکرار شود چون واقعا شاهد اتفاقات تلخی بودیم. 

ساغلام درباره اینکه آیا تیم حریف سزاوار این پیروزی بود یا خیر، گفت: به هر حال تیم برنده همیشه برنده است، بیش از حریف صاحب توپ بودیم و مالکیت توپ را در دست داشتیم و‌ فرصتهای زیادی داشتیم باعث نشد که برنده شویم. باید از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم که این اتفاق رخ نداد اما طرف مقابل از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد. با همین شرایط به کار خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم برای ادامه مسابقات لیگ و آسیایی آماده شویم. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )