تیم تراکتورسازی با شکست مقابل الغرافه دومین باخت متوالی خود را در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های الغرافه قطر و تراکتورسازی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در گروه A لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت به پیروزی ۳ بر صفر تیم میزبان انجامید.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی الغرافه که ستاره بلامنازغ این بازی بود، در دقیقه ۱۱ گل اول این تیم را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۱ هم توپ‌ربایی کرد و توپ را مقابل دروازه تراکتوسازی قرار داد که مدافع این تیم به‌جای دفع توپ، آن را به درون دروازه آلمیدا فرستاد. در دقیقه ۴۰ مهدی مهدی‌پور ضربه پنالتی تراکتورسازی را از دست داد و مهدی طارمی نیز در دقیقه ۷۶ در گشودن دروازه تیم میهمان از روی نقطه پنالتی ناکام ماند. البته مهاجم ایرانی الغرافه در دقیقه ۴+۹۰ گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا به نوعی ناکامی در دوئل با سنگربان تراکتورسازان را جبران کرده باشد.

ساغلام که مقابل الغرافه قصد داشت با میدان دادن به مدافع کروات خود به تیمش شوک وارد کند، در نهایت هم به اشتباهات همین مدافع باخت. تراکتورسازی اگرچه با بیرون آمدن سیمه خیلی بهتر شد و بارها و بارها دروازه الغرافه را تهدید کرد، اما نتوانست دسته‌گلی که مدافع کروات به آب داده بود را جبران کند. از طرفی دیگر، بی‌دقتی مهاجمان تراکتورسازی و البته عملکرد خیلی خوب دروازه‌بان الغرافه هم در نیمه دوم باعث شد که آنها در باز کردن دروازه حریف‌شان ناکام بمانند.

با این نتیجه، تراکتورسازی دومین شکست متوالی خود را در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد تا به تنها تیم بدون امتیاز گروه A لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد و به قعر جدول بچسبد.

لیو کوک مان از هنگ‌کنگ کار قضاوت دیدار الغرافه قطر - تراکتورسازی ایران را برعهده داشت. او در این بازی به عثمان الیهری از الغرافه و محمد ایران‌پوریان از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.