سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار دوم تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده قطر گفت: به تیم السد احترام می گذاریم اما هدفمان پیروزی و گرفتن سه امتیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار دوم تیمش در لیگ قهرمانان آسیا که روز سه شنبه برابر السد قطر برگزار می شود گفت: به حریف احترام می‌گذاریم اما می خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم. یک بازی جذاب را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خاطرات خوبی از قطر داریم و بازیهای خوبی انجام داده ایم. قطعا هواداران بازی خوبی را شاهد خواهند بود. امیدواریم بتوانیم برای تماشاگران بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. السد تیم بسیار خوبی است و می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم.

برانکو ادامه داد: هر دو تیم لیگ قهرمانان را خوب شروع کرده اند و قطعا بازی زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت. ما مشکلی در مورد بازیکنان نداریم و همه برای این بازی آماده هستند.

وی ادامه داد: امکانات قطر بسیار عالی است و جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد و در کمتر کشوری چنین امکاناتی را دیده ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه ارزیابی فنی اش را از تیم السد ارائه کرد و گفت: آنها تیم خوب و تاکتیکی هستند و می خواهند در خانه به برتری برسند. با این حال ما هم تیم خوبی هستیم و می خواهیم با تاکتیکی که اتخاذ می کنیم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: هر بازی با دیدار دیگر متفاوت است. السد بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته است. از پورعلی گنجی که بازیکن تیم ملی ایران است تا ژاوی و مهاجمی که به تازگی جذب کرده است. این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند در لیگ قطر قهرمان شود.

برانکو ادامه داد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی شود گفت چه نتیجه ای در دیدار روز سه شنبه رقم می خورد اما السد هم می تواند یکی از گزینه های صعود از این گروه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.