هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر توانستیم مقابل لوکوموتیو به برتری برسیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر بعد از پیروزی ۲ بر صفر ذوب‌آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمان آسیا، گفت: یکی از بازی‌های سخت‌مان را در آسیا با برد پشت سر گذاشتیم. حریف تیم بسیار خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت و بسیار خوب فوتبال بازی می‌کرد. بعد از شکست هفته گذشته ۱۰ روز سخت را پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شکر که توانستیم در این بازی نتیجه را حفظ کنیم و ۳ امتیاز را از آن خودمان کنیم و بتوانیم در گروه پا به پای بقیه تیم‌ها در جدول حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در بازی قبل مقابل الدحیل در نیمه اول بسیار شجاعانه بازی کردیم ولی در نیمه دوم نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال فوتبال همین است و باید تا پایان تمرکزمان را حفظ کنیم آن هم در مسابقات آسیایی که تیم‌ها با آمادگی بالا ظاهر می‌شوند. بازی‌های لوکوموتیو را دیده بودیم و می‌دانستیم که بازیکنان خوبی دارند و چند ملی‌پوش در تیم‌شان است، آنها در هر ۳ نقطه زمین از دروازه‌بان گرفته تا تا دیگر نقاط در کار گروهی شرکت می‌کنند که این کار را برای ما سخت می‌کرد. امیدوارم در بازی مقابل الوحده هم همینطور خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این بازی استقبال هواداران کم بود و فکر نمی‌کنید اگر بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند تعداد تماشاگران این بازی بیشتر می‌شد؟ عنوان کرد: حضور بانوان باعث می‌شود جو ورزشگاه سالم‌تر و تعداد تماشاگران هم بیشتر شود. از مسئولان تقاضا دارم که کمک کنند تا بانوان به ورزشگاه بیایند و یک حرکت خوب را فرهنگ‌سازی کنند. عربستانی‌ها در بازی با استقلال ۴ هزار بلیت برای بانوان در نظر گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.