بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که حریف امروز آنها بهتر از الدحیل قطر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بختیار رحمانی بعد از پیروزی ۲ بر صفر ذوب‌آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمان آسیا گفت: خوشحالم که موفق شدیم در این بازی نتیجه بگیریم. در بازی قبل هم می‌توانستیم موفق باشیم اما همانطور که می‌دانید آنها بازیکنان ۵ میلیون دلاری دارند نه مثل بازیکنان‌ ما که ۶۰۰ میلیون بگیرند و ۱۳ کیلومتر بدوند. خدا را شکر که توانستیم در این بازی توقعات کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم. لوکوموتیو از الدحیل حریف قبلی ما خیلی بهتر بود.

وی درباره حضور ذوب‌آهن در آسیا با وجود مشکلات مالی عنوان کرد: از اینکه در ذوب‌آهن هستم بسیار خوشحالم و مدیرعامل خوبی به اسم سعید آذری داریم که تمام تلاشش را می‌کند، بازیکنان تیم‌های خارجی فکر و ذکرشان فقط فوتبال است اما ما باید قبول کنیم که در ایران اینطور نیست. باز هم خدا را شکر که در این بازی به پیروزی رسیدیم و توانستیم امیدوار به صعود بمانیم. رقابت‌های لیگ برتر هم برای‌مان از اهمیت بالایی برخوردار است و این هفته بازی حساسی با پدیده داریم.

رحمانی در رابطه با بازی هفته گذشته این تیم در آسیا مقابل الدحیل قطر تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم‌های ما در ایران زمین خوبی ندارند معمولا در خارج از کشور بهتر بازی می‌کنند. ما هم در بازی قبل عملکرد خوبی داشتیم اما آنها هم بازیکنان خوبی داشتند که باعث شد در نهایت آن نتیجه رقم بخورد.

بازیکن ذوب‌آهن در رابطه با بازی هفته آینده این تیم مقابل الوحده امارات خاطرنشان کرد: نباید گول ۵ گلی که الوحده در بازی پیش از لوکوموتیو دریافت کرده را بخوریم، در آن بازی آنها ۴ ، ۵ بازیکن خودشان را نداشتند به نظرم گروه‌مان آنطور که می‌گویند آسان نیست و در گروه سختی هستیم، ان‌شاءالله بتوانیم به خوبی ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.