بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم الدحیل قطر بازیکنان ۵ میلیون دلاری دارد که از سطح آسیا بالاتر هستند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم الدحیل قطر بازیکنان ۵ میلیون دلاری دارد که از سطح آسیا بالاتر هستند. به گزارش خبرگزاری فارس، از اصفهان، بختیار رحمانی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل لوکوموتیو در جمع خبرنگاران گفت: من به احترام شما خبرنگاران ایستادم. چون همین جوری هم پشت سر من حرف زیاد است و می‌گویند بختیار مدام در روزنامه‌هاست. از وقتی به ذوب‌آهن آمده‌ام ۲-۳ مصاحبه بیشتر نکرده‌ام. خوشحالم که پیروز شدیم. در قطر هم می‌توانستیم به پیروزی برسیم. آنها بازیکن ۵ میلیون دلاری دارند و مثل ما نیستند که ۶۰۰ میلیون تومان بگیرند و ۱۳ کیلومتر بدوند، خوشحالیم که پیروز شدیم.

وی افزود: توانستیم دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کنیم، لوکوموتیو تاشکند از الدحیل قطر بهتر بود.

رحمانی در مورد مشکلات مالی ذوب‌آهن و دستمزد ۶۰۰ میلیونی‌اش گفت: همه ما از اینکه در ذوب‌آهن هستیم خوشحال هستیم، مدیرعامل خوبی مثل سعید آذری داریم که همه جوره تلاش می‌کند. من منظورم بازیکنان خارجی حریفان بود که فکر و ذکرشان فقط فوتبال است، ما با جان و دل برای ذوب‌آهن زحمت می‌کشیم، امیدوارم در بازی‌های بعد هم به پیروزی برسیم. لیگ برتر هم برای ما حساس است و بازی سختی با پدیده داریم، امیدوارم در آن بازی هم سربلند شویم.

وی افزود: در ایران زمین خوب کم داریم اما در امارات و قطر زمین‌های فوتبال خیلی خوب هستند. البته الدحیل قطر بازیکنانی داشت که از سطح فوتبال آسیا بالاتر بودند.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد تقابل با الوحده امارات گفت: گول ۵ گلی که این تیم از لوکوموتیو تاشکند خورده است را نمی‌خوریم، آنها در بازی قبل ۴-۵ بازیکن اصلی خود را نداشتند، تیم خوبی دارند، گروه ما خیلی سخت است، ما هم تیم خیلی خوبی هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )