سرمربی پرتغالی السد قطر گفت: با تمام قدرت برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل فیریرا در نشست خبری پیش از بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا میان السد قطر و پرسپولیس از گروه C گفت: در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و کار ما سخت است. بازی‌های لیگ ستارگان قطر هم فشرده است اما با تمام قدرت‌مان برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم.

سرمربی السد ادامه داد: برابر یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم‌های ایران و قهرمان لیگ این کشور بازی می‌کنیم. این بازی هر چند به میزبانی السد خواهد بود اما دشوار است. نمی‌دانیم چقدر فرصت خواهیم داشت اما هدف السد گلزنی و کسب پیروزی است.

فریرا عنوان کرد: باید راه‌حل‌هایی برای خستگی و فشار مسابقات پیدا کنیم. هدف ما پیروزی در دیدارهای لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا است. این شرایطی است که باید آن را بپذیریم و ترس من از مصدومیت بازیکنان است.

پدرو میگوئل، بازیکن تیم السد قطر نیز اظهار داشت: بازی سنگینی برابر تیمی داریم که از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است. تمرکز صددرصدی خواهیم کرد تا پیروز شویم. بازیکنان تیم السد همانند یک خانواده هستند و با ارائه یک بازی گروهی به پیروزی فکر می‌کنیم. برابر پرسپولیس همانند دیدارهای لیگ ستارگان به دنبال حمله کردن هستیم و در خط دفاعی نیز مشارکت گروهی خواهیم داشت. این کار باعث پیروزی السد می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.