سرمربی باوارایی‌ها می‌گوید او و دیگر اعضای باشگاه بایرن مونیخ تلاش خواهند کرد تا این تیم را طوری که شایسته‌اش است در لیگ قهرمانان اروپا پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوپ هاینکس که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس ‌آره‌نا پذیرای بشیکتاش ترکیه هستند، گفت: لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی بسیار خاص است و در آستانه بازی با بشیکتاش جو جالبی در تیم به وجود آمده است.

وی ادامه داد: تیم‌های بزرگی در لیگ قهرمانان حضور دارند که در بین آنها پنج تیم بسیار قدرتمند انگلیسی را می‌توان دید. مایلیم بایرن مونیخ را به شکلی که شایسته‌اش است در این رقابت‌ها به پیش ببریم، هرچند در لیگ قهرمانان هم هر رقیبی می‌تواند سد راه تیم دیگر شود.

سرمربی ۷۲ ساله سرخپوشان مونیخ تصریح کرد: درک نمی‌کنم که چطور بشیکتاش با این کیفیت پیش از این نتوانسته بود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند. بشیکتاش سرمربی بزرگی دارد و باید بگویم آنها فوتبال خیلی خوبی را ارائه می‌دهند و در خط دفاعی هم تیم قدرتمندی هستند.

هاینکس تأکید کرد: همانطور که توماس مولر گفت، بایرن تا آخرین لحظه دست از تلاش نمی‌کشد، به همیت خاطر در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا موفق بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.