رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: مهدی جاوید همیشه مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی بوده و از آنجا که همگان اطلاع دارند وی فردی کم حرف و بی‌حاشیه است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: مهدی جاوید همیشه مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی بوده و از آنجا که همگان اطلاع دارند وی فردی کم حرف و بی‌حاشیه است. عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دعوت انفرادی مدیران عامل باشگاه‌های کشور جهت هماهنگی بحث حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها گفت: در جلسه‌ای که با هیأت رئیسه برگزار شد مقرر گردید که ما به صورت انفرادی تمامی مدیران عامل‌ باشگاه‌ها را دعوت کنیم و در مورد کمی و کیفیت بحث حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها جلسه‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در این جلسه قرار است که  شرایط و دستورالعمل حرفه‌ای شدن باشگاها را  به صورت کتبی و شفاهی به آنها اعلام کنیم و اگر باشگاها برای بهتر انجام شدن این موضوع راهکار و یا نقطه‌نظراتی دارند ارائه کنند و  این آمادگی را داشته باشند برای جلسه‌ای که قرار است با حضور کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال و مدیران عامل باشگاهها  برگزار شود را داشته باشند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به سؤالی که چرا بازیکنان تیم ملی یکی یکی بعد از قهرمانی در آسیا اظهار ناراحتی و یا خداحافظی از تیم ملی می‌کنند، گفت: من واقعاً نمی‌دانم چرا یک عده‌ قصد شیطنت دارند و دوست دارند تمرکز تیم ملی را برهم بزنند من با صراحت می گویم آنچه من  در این ۲۰ سال گذشته در تیمهای ملی دیدم همانند این تیم وجود نداشته است در این تیم  یک رنگی و همدلی و برادری بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و آنها تمام سعی تلاش خود را کردند که تیم ملی موفق شود.

ترابیان گفت: نمونه بارز این موضوع مهدی جاوید است که همیشه مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی بوده و از آنجا که همگان اطلاع دارند وی فردی کم حرف و بی‌حاشیه است و بعضی‌ها ناراحتی و کم حرف بودن وی را به عنوان گله‌مند بودن از وضعیت تیم ملی و خداحافظی از این تیم تفسیر می‌کنند. مطمئن باشید چنین چیزی نیست و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد با بزرگترها و پیشکسوتان این موضوع حل می‌شود. به نظر من هر کسی علاقه‌مند به پرچم سه رنگ ایران عزیز است باید در جهت تقویت و رفاقت تیم ملی کوشاه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.