تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای بازی با الهلال در مسقط پیگیری شد.

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای بازی با الهلال در مسقط پیگیری شد. به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل الهلال عربستان آمده می‌کند از ساعت ۲:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین ایرانیان مقیم شهر مسقط با آوردن یک پرچم بزرگ که روی آن دو ستاره زردرنگ حک شده بود حمایت خود را از نماینده ایران اعلام کرده و در کنار سایر بازیکنان استقلال عکس یادگاری گرفتند.

 

* امید نورافکن امروز هم با پای بانداژ شده در تمرین آبی‌پوشان شرکت کادر پزشکی استقلال همچنان در تلاش است تا نورافکن را به دیدار روز سه‌شنبه برساند.

* بویان هافبک مقدونیه‌ای در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال ادعا کرده بود وی به دلیل افتادن از روی میله بارفیکس دچار مصدومیت جدی شده است اما این بازیکن در تمامی برنامه‌های تاکتیکی استقلال شرکت کرد.

* میلاد زکی‌پور مدفع تیم استقلال که آسیب دیده است امروز هم در تمرین تاکتیکی استقلالی‌ها حضور نداشت.

* در بخش اول تمرین مثل روزهای گذشته شفر برای بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار دستیارانش قرار داد. آبی‌پوشان که زیر نور تمرین می‌کردند حدود ۹۰ دقیقه کار تاکتیکی را پشت‌سر گذاشته و توصیه‌های شفر را مرور کردند.

* مرحله آخر تمرین امروز استقلال فوتبال درون‌تیمی بود و آبی‌پوشان بعد از ۹۰ دقیقه به تمرین تاکتیکی خود پایان دادند.

به گزارش فارس تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را در ورزشگاه السیب مسقط برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان روز سه‌شنبه از ساعت ۱۹ در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۸ میزبان الهلال عربستان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.