در پي توهين مالك باشگاه مشكي پوشان مشهد به خبرنگاران، انجمن صنفی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی بيانيه اي را صادر كرد.

در پي توهين مالك باشگاه مشكي پوشان مشهد به خبرنگاران، انجمن صنفی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی بيانيه اي را صادر كرد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پس از توهین مالک باشگاه مشکی پوشان در جریان تمرین این تیم به خبرنگاران، انجمن صنفی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی با انتشار بیانیه ای خواستار عذر خواهی این باشگاه شد.

در این بیانیه آمده است:

بدون شک خبرنگاران چشمان بیدار هر جامعه‌اند که با تلاش بی‌وقفه خویش برای تاباندن نور به تاریکی‌های اجتماع تلاش فراوانی می‌کنند. خبرنگاران ورزشی فعال در استان خراسان رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با وجود انواع و اقسام مشکلات موجود، دست از تلاش برنداشته‌اند.

اتفاقاتی که در روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در تمرین تیم لیگ برتری مشکی‌پوشان رخ داد، بدون شک اولین و آخرین باری نیست که برای یک خبرنگار رقم می‌خورد. اینکه با کلماتی زننده در خصوص عملکرد نشریات صحبت شود و حتی پا را فراتر گذاشته و القابی عجیب را به خبرنگاران نسبت دهند ، قطعا فصل تازه‌ای از توهین به جامعه خبری است.

توقع از مدیران یک تیم لیگ برتری به مراتب بیش از اینها بوده و هست، به خصوص اگر به یاد آوریم که در فصول گذشته همین خبرنگاران بود که برای حفظ سهمیه استان به حمایت همه جانبه از تیم های فوتبال  شهر پرداختند.

سزاوار آن است که مسئولان و متولیان ورزش به ویژه تیم مشکی پوشان با نگاه دیگری فعالیت‌های اصحاب رسانه و اهل قلم را پاسخ گویند و نسبت به اهانت‌ها و بی‌حرمتی‌ها نسبت به خبرنگاران، اهل قلم و اصحاب رسانه دقت‌نظر بیشتری از خود نشان دهند.

انجمن صنفی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی این نوع رفتار و گفتارها را به شدت محکوم نموده  و در رابطه با برخورد صورت‌گرفته خواستار توضیح و عذرخواهی از جامعه رسانه ای استان است.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.