سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه شرایط تیم ایران را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان ایران اعتماد به نفس زیادی داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه شرایط تیم ایران را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان ایران اعتماد به نفس زیادی داشتند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کوز مین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه بعد از شکست مقابل ایران در دیدار دوستانه اظهارداشت: خوشحالم که امروز همه را می‌بینم، علاقه‌مندان زیادی در ایران به این رشته هستند و این خوب است. اینکه خیلی از آدم‌ها اینجا از فوتسال لذت می‌برند باعث خوشحالیست که هر سال به ایران می‌آییم و شما را می‌بینیم.

وی افزود: خیلی وقت بود ایران را ندیده بودیم، امروز کار سختی داشتیم اما بازی برای ما خوب بود. این را هم بگویم بازیکنان ما آمادگی بدنی نداشتند که امیدوارم برای بازی فردا بهتر شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه خاطرنشان کرد: این نکته پنهان نماند که تعداد زیادی از بازکنان ما نخستین بازی ملی خود را تجربه می‌کردند، آنها می‌خواستند فوتسال خوبی را نشان دهند اما بازیکنان جدید ما عصبی بودند حالا این بازی را آنالیز می‌کنیم و فردا مسابقه بهتری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما سالها به ایران آمده‌اید چه نکته جدیدی از تیم ملی ایران امروز دیدید، خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران اعتماد به نفس زیادی داشتند، امروز بیشتر آنها حمله کردند تا اینکه دفاع کنند. من از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم که همیشه از آنها چیزهای جدیدی یاد می‌گیریم.

کوز مین در پایان درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی روسیه گفت: ما به دنبال استعدادهای جدید برای تیم ملی هستیم تا برای کاپ اروپا آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.