شاگردان دایی موفق شدند شکستی سخت را به ذوب آهن تحمیل کنند و به عنوان برترین تیم هفته بیست و سوم لیگ برتر معرفی می‌شوند.

شاگردان دایی موفق شدند شکستی سخت را به ذوب آهن تحمیل کنند و به عنوان برترین تیم هفته بیست و سوم لیگ برتر معرفی می‌شوند. به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیست  و سوم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری چهار بازی به پایان رسید.

در مهم‌ترین دیدار هفته پرسپولیس در آبادان دست به کار بزرگی زد و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد و فاصله خود را با رقیبان در رده دوم جدول به ۱۶ امتیاز برساند. همچنین استقلال مقابل سپیدرود رشت به پیروزی ۳ بر صفر رسید و سایپا در اقدامی جالب توجه توانست ضمن قطع کردن نوار پیروزی ذوب‌آهن به این تیم که در رده دوم جدول قرار داشت ۴ گل بزند. 

* نتایج هفته بیست و سوم در یک نگاه

تراکتورسازی ۲ - ۱ گسترش فولاد  

صنعت نفت آبادان ۰ - ۳ پرسپولیس  

سایپا ۴ - ۲ ذوب آهن

استقلال ۳ - ۰ سپیدرود رشت  

پدیده ۱ - ۲ پارس جنوبی جم  

استقلال خوزستان ۰ - ۰ فولاد  

پیکان ۲ - ۱ سیاه جامگان

سپاهان ۰ - ۰ نفت تهران

*‌ تیم هفته: سایپا

سایپا با ارائه یک بازی خوب موفق شد ذوب‌آهن را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. ذوب‌آهن طی ۶-۷ هفته گذشته تمامی مسابقات خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود و سایپا توانست با یک پیروزی پرگل نوار بردهای این تیم را قطع کند. در این هفته تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم حریفان خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند و عملکرد آنها قابل تقدیر بود.

 

* مربی هفته: برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس در دیدار هفته بیست و سوم توانست در خارج از خانه خود دست به اقدامی بزرگ بزند و صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. پرسپولیس با این کار فاصله خود را با حریفان پایینی بیشتر کرد و به قهرمانی نزدیک‌تر شد. با توجه به رقم خوردن این پیروزی پرگل برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی هفته انتخاب شد. همچنین عملکرد علی دایی سرمربی سایپا و وینفر شفر سرمربی استقلال در هدایت‌ تیمش برای کسب پیروزی‌های مهم و با ارزش هم قابل تقدیر بود.

 

* بازیکن هفته: علی علیپور

علی علیپور در این هفته‌ها عزم خود را برای کسب عنوان آقای گلی هفدهمین دوره لیگ برتر جزم کرده و عملکرد بسیار تحسین‌برانگیز دارد او در پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت نقش مؤثری داشت و موفق شد گل و دوم و سوم پرسپولیس را به ثمر برساند. به همین خاطر مهاجم ۱۷ گله پرسپولیس که در پیروزی تیمش نقش بسیار مؤثری داشت به عنوان بازیکن هفته انتخاب شد.

 

* بازی هفته: سایپا و ذوب‌آهن

دیدار سایپا و ذوب‌آهن یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر بود این مسابقه که ۶ گل داشت در سراسر ۹۰ دقیقه هجومی و پرحادثه دنبال می‌شد. مربیان هر دو تیم با در نظر گرفتن تاکتیک‌های هجومی ۹۰ دقیقه پرهیجان را رقم زدند.

 

* ناکام هفته: عنایتی

هفته بیست و سوم ناکام کم نداشت؛ علی کریمی که تیمش ۳ گل دریافت کرد، فراز کمالوند که در خانه متحمل شکستی سنگین شد، امیر قلعه نویی که باختی ۴ گله را تجربه کرد همه می‌توانست در لیست ناکام‌ها جای بگیرند اما با توجه به شکست مشکی‌پوشان و نزدیک شدن هرچه بیشتر این تیم به سقوط به لیگ یک و استعفای رضا عنایتی نام این مربی به عنوان ناکام هفته انتخاب شد.

گلزنان برتر لیگ برتر تا پایان هفته بیست و سوم: 

 ۱۷ گل: علی علیپور (پرسپولیس)

۱۰ گل: محمد قاضی (پدیده) و مرتضی تبریزی (ذوب آهن)

۸ گل: مهدی ترابی (سایپا)، لوسیانو پریرا (صنعت نفت آبادان) و عیسی آل کثیر (نفت تهران)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.