سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد این تیم در روزهای آتی یک مهاجم جدید جذب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: به هواداران سپاهان دست مریزاد می‌گویم که در دقایق مختلف بازی ما را همراهی کردند. ما باید ارزش این همراهی را بدانیم و از مسئولان نیز برای فراهم کردن شرایط و امکانات، تشکر می‌کنیم. فکر می‌کنم تمام مسیرهایی که تیم نفت می‌توانست از آنها استفاده کند را شناسایی کرده و بستیم، اما از موقعیت‌هایی که خودمان به دست آوردیم، استفاده نکردیم.

وی در ادامه افزود: ما موقعیت‌هایی زیادی به دست می‌آوریم که باید از آنها استفاده کرده و اعتمادبه‌نفس و انگیزه خود را افزایش دهیم. لازم است که همه تغییرات لازم را در خود انجام بدهیم، به گونه‌ای که بازیکنان بدانند در چه شرایطی هستند تا به این وسیله بتوانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به نحوه بازی تیم نفت خاطرنشان کرد: تیم نفت در بعضی از اوقات بازی، شش نفر دفاع می‌کرد و در بسیاری از شرایط عیسی آل‌کثیر به داد این تیم می‌رسید. ما می‌توانستیم در نیمه نخست با موقعیت‌های کسب شده گل اول را برای تیم‌مان به ثمر برسانیم. در این راستا باید تلاش کرده، نگرانی‌ها و استرس‌ها را رفع کنیم و شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

ابراهیم‌زاده در واکنش به این سؤال که تیم سپاهان نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد خوبی داشت، اما تمرکز کافی را نداشت و آیا بهتر نیست بازیکنان این تیم در تمرینات به دروازه خالی بیشتر شوت کنند، گفت: تلاش می‌کنم پیشنهاد شما را عملی کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که «در دقایق پایانی استرس زیادی روی بازیکنان برای به ثمر رساندن گل وجود دارد و برای برطرف کردن این مشکل چه راهکاری دارید؟»، اظهار داشت: برنامه ارائه شده من این است که درون خود، تغییر ایجاد کنیم و بیاموزیم که چگونه استرس را از خود دور کرده و اعتماد‌به‌نفس‌مان را افزایش بدهیم. در این جهت روانشناسی را به تیم اضافه کردیم تا بتوانیم برای بازی با مشکی‌پوشان این مشکل را برطرف کنیم. خود بچه‌ها باید این را باور کنند که این اتفاق به راحتی می‌تواند درون آنها ایجاد شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: تمام تیم‌هایی که مقابل سپاهان قرار می‌گیرند، این‌گونه فکر می‌کنند که در صورت دفاع کردن و دیدن اشتباهات ما، می‌توانند از این اشتباهات استفاده کنند. در این راستا باید تلاش کرده و از اشتباهات خود کم کرده و در بازی‌های آینده هوشمندانه عمل کنیم.

ابراهیم‌زاده درباره تعطیلات لیگ و اینکه آیا بازیکن آزادی جذب خواهند کرد یا نه، گفت: ما به دنبال آن هستیم که حتماً مهاجمی به تیم اضافه کنیم، چراکه هواداران این‌طور فکر می‌کردند که در نیم‌فصل می‌توانیم حسن‌زاده را به تیم اضافه کنیم، در صورتی که او آمادگی حضور در تیم را نداشت. بنابراین در تلاش هستیم یک بازیکن آزاد را در این شرایط به خدمت بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شرایط تیم ما به گونه‌ای است که بسیاری از بازیکنان در صورت دریافت یک اخطار از حضور در بازی بعدی محروم می‌شوند. در این بازی علی کریمی با این شرایط مواجه شد و او را در بازی با مشکی‌پوشان نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص داوری‌ها گفت: در موقعیت‌هایی که به نفع ما بود، داور می‌توانست به بازی سرعت ببخشد. این در حالی است که در بسیاری از خطاها بازی را متوقف کرده و با بازیکن تیم مقابل صحبت می‌کرد. فکر می‌کنم کارشناسان داوری باید موضوع را بررسی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.