سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که بازی تیمش مقابل سپاهان پیچیده و نتیجه تساوی برای آن عادلانه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هومن افاضلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی پیچیده‌ای بود و در فاز اولی که در بازی داشتیم بچه‌های ما عملکرد خوی داشتند و سپاهان هم موقعیت‌های خوبی داشت. به مجموعه فاخر ورزشگاه نقش جهان تبریک می‌گویم که مایه افتخار ما هستند. هر چند این استادیوم کم و کسری‌هایی دارد، اما باز هم خوب است. اینجا شنیدم یکی گفته بود چادر سقف ورزشگاه برای لوکس بودن آن است، اما چادر برای جلوگیری از باد و باران است.

وی با بیان اینکه سپاهان به مرور تیم خوبی می‌شود، خاطر نشان کرد: من برای این تیم ارزش زیادی قائلم، چون یکی از تیم‌های بزرگ ماست. امیدوارم سپاهان در ادامه شرایط خوبی پیدا کند. اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم به طور کلی نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد، چون در لحظاتی از بازی نتیجه می‌توانست تغییر کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به شرایط موجود در باشگاه نفت و اینکه مربیان زیادی در این فصل به این تیم آمده‌اند و رفته‌اند و آیا مربیگری در نفت را سخت‌ترین دوران مربیگری خود می‌داند یا خیر، گفت: اینجا جزو تیم‌هایی است که من راحت کار می‌کنم. من کسی بودم که تیم المپیک ایران را به مسابقات آسیایی بردم و از ۱۸ بازیکن ثابت این تیم تنها پنج بازیکنم را در اختیار داشتم و در گروهی که با ژاپن و استرالیا هم‌گروه بودیم در روز آخر با تفاضل گل حذف شدیم. به نظرم اینجا سخت‌ترین دوران مربیگری‌ من نیست. اگر شما سرمربیگری صبای قم را تجربه کرده باشید قدر مربیگری در نفت را می‌دانید.

افاضلی در ادامه تصریح کرد: من نظرم را در مورد خلاصه بازی گفتم و قرار نیست هر توپی داخل دروازه برود. ما برای سه امتیاز به اصفهان آمده بودیم، اما به دست آوردن سه امتیاز این‌طور که شما فکر می‌کنید، نیست. من به اندازه کافی تجربه دارم و ۱۸۶ بازی ملی در سمت‌های مختلف در کارنامه من است. فکر نمی‌کنم سپاهان در این بازی یک موقعیت مسلم گل هم داشت. قرار نیست هر توپی که داخل محوطه ما می‌شود، تبدیل به گل شود. ما در هفته‌های اخیر گل‌های کمی دریافت کرده‌ایم و این نشان از ساختار خوب خط دفاعی ما دارد.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران و اینکه سرمربیان قبلی این تیم از این مشکلات گلایه داشتند، بیان کرد: قطعاً سرمربیان قبلی نفت درست می‌گفتند. اگر بازیکن به لحاظ روحی و روانی تأمین نباشد کاری از دست ما بر نمی‌آید. اینکه ما در این مدت پرداختی داشته‌ایم، بله داشتیم، اما اینکه چقدر بوده، سؤالی است که باید از مدیران باشگاه نفت بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خاتمه اظهار داشت: ما بازیکنانی داریم که تمرکزشان روی لیگ است. ما به‌عنوان یک تیم هفته‌به‌هفته رشد کردیم و فوتبال ما فوتبال ته‌جدولی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.