اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این تیم در لیگ باقی خواهند ماند اما همه تلاش ما این است که با کسب بهترین نتایج این اتفاق رخ دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این زمان تنها دو مربی خوزستانی در لیگ حضور دارند و دلیل این همه فحاشی از سوی هواداران را درک نمی کنم. اعتراضات هواداران به تیم فولاد ناعادلانه بود. اینکه هوادارن تنها به دلیل خراب شدن چند موقعیت فحاشی کنند قابل قبول نیست.

وی با اشاره به لزوم دریافت هشت امتیاز برای ماندگاری در لیگ در بازی های پیش روی خود افزود: در هفت بازی آینده کسب امتیاز مناسب آسان است و این تیم قطعا با وجود همه مشکلات مالی که گریبانگیرش شده در لیگ حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: به طور حتم من به عنوان سرمربی در مسائل هوادارن و فحاشی صورت گرفته دخالت نخواهم کرد و مسئولان خودشان به دنبال حل این چنین قضایایی باشند. من تلاش خود را برای متمرکز کردن حواس بازیکنان به دیدارهای پیش رو به کار بسته ام و بیش از این از عهده من خارج است.

ویسی اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان در لیگ باقی خواهند ماند اما همه تلاش ما این است که با کسب بهترین نتایج این اتفاق رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.