یک سایت انگلیسی لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار را بهترین بازیکن لیگ هلند معرفی کرد.

یک سایت انگلیسی لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار را بهترین بازیکن لیگ هلند معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، سایت HITC با انتشار گزارشی از علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی تیم آ.زد آلکمار، انتقادی از باشگاه سلتیک گلاسکو دارد.در این مقاله نویسنده عنوان می‌کند که باشگاه مطرح اسکاتلندی ۳ سال قبل می‌توانست صاحب بازیکنی شود که اکنون یکی از بهترین بازیکنان لیگ فوتبال هلند است.

در ابتدای این نوشته عنوان می‌شود که در سال ۲۰۱۵ سلتیکی‌ها با رقمی کم می‌‌توانستند جهانبخش را که در خدمت تیم ان.ای.سی نایمخن بود، به خدمت گیرد. اما بی‌توجهی‌ باشگاه بریتانیایی، باعث شد تا وینگر خوش‌تکنیک کشورمان در لیگ هلند یا همان «اردی‌ویزه» تیم عوض کند و به عضویت آ.زد. آلکمار در آید و در ادامه چنان پیشرفت کند تا یکی از مطرح‌ترین بازیکنان این لیگ اروپایی شود.

 این سایت شهر لندن نوشت۳ سال قبل سلتیک علیرضا را می‌خواست.ارزشی که بر روی او گذاشته شده بود، فقط ۱.۵ میلیون پوند بود. اما اکنون بعد از ۲ سال و نیم این رقم احتمالا تا ۱۰ برابر افزایش یافته است. بازیکن ۲۴ ساله امروزی که اکنونی یکی از خلاق‌‌ترین‌های اردی‌ویزه است.

سایت مذکور در ادامه نوشت:علیرضا در کارنامه فصل جاری، ۱۰ گل زده و ۸ پاس گل را ثبت کرده و می‌تواند بهترین بازیکن هلند باشد.هر چند که هیروینگ لوزانو از آیندهوون و استیون بورگیوس از فاینورد هم داعیه چنین عنوانی را دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )