این روزها برای پیدا کردن کارلوس کی‌روش نه به ورزشگاه که باید به همایش‌های تبلیغاتی بروید حتی اگر آن همایش در شهرستان و در روز انجام مسابقات لیگ برتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، این روزها اگر بخواهید سرمربی تیم ملی فوتبال را در ایران پیدا کنید، باید سری به همایش‌های تبلیغاتی بزنید یا مثلا به پیست اسکی دربندسر بروید چرا در این صورت شانس بیشتری دارید تا بتوانید با کارلوس کی‌روش دیدار کنید. رفتن به ورزشگاه‌ها برای دیدن کی‌روش اصولاً کار بی‌فایده و عبثی است و شاید هم اگر به ورزشگاه بروید و کی‌روش استثنائاً در ورزشگاه باشد، نتوانید باز هم او را ببینید چرا که ممکن است فشارهای حاصل از سخنرانی در همایش‌های تبلیغاتی آنقدر زیاده بوده که باعث شود کی‌روش در ورزشگاه چُرت بزند. (همانند بازی استقلال و راه‌‌آهن در سال ۹۲ در ورزشگاه آزادی). شاید هم سروصدای زیاد ورزشگاه مانع خوابیدن سرمربی تیم ملی شده که او ترجیح می‌دهد به ورزشگاه‌ها نرود و به قول سرهنگ علیفر که گفت «تماشای فوتبال در منزل بیشتر می‌چسبد؛ با لباس راحت، با میوه، با چای و با خیالی آسوده»، بازی‌های لیگ را از طریق DVD تماشا کند.

کی‌روش اگر در ایران باشد (چون در بسیاری از روزها برخلاف مفاد قراردادش در مرخصی به‌سر می‌برد) سعی می‌کند تجربیاتش را در اختیار دیگران قرار دهد اما نه در حوزه فوتبال، بلکه درباره «رهبری سرمایه انسانی» در همایش تبلغاتی یک بانک آن هم درست همزمان با مسابقات لیگ برتر فوتبال. کی‌روش اگر در ایران باشد خودش تمرینات ریکاوری بازیکنان پس از مسابقات لیگ برتر را زیر نظر می‌گیرد؛ مهم هم نیست که مدتی در مرخصی بود و در تمرینات ریکاروی که تأکید زیادی روی آن دارد غیبت داشت. کی‌روش نباشد دستیارانش که هستند همان‌هایی که چهار چشمی مسابقات لیگ برتر را با حضور در ورزشگاه‌ها زیر نظر می‌گیرند تا اگر سرمربی تیم ملی خواست از روی DVD بازی‌ها را تماشا کند، راهنمایی‌اش کنند.

بیشتر بخوانید: سفر کی‌روش به مشهد

کی‌روش حواسش هست که اشتباه مربیان بزرگ دنیا مثل یواخیم لو و ... را تکرار نکند و به ورزشگاه نرود و مسابقات لیگ و جام حذفی را از جعبه جادویی تماشا کند، او حواسش هست که برای تماشای بازی‌های لیگ به شهرستان‌ها نرود اما برای قرارداد شخصی‌اش با یک بانک به مشهد برود، حواسش هست که به مسئولان بانک نگوید که برنامه‌ همایش را در روزی که مسابقات لیگ است، نگذارند.

فدراسیون فوتبال هم چهار چشمی مراقب و حواسش هست؛ حواسش هست که کی‌روش برخلاف قراردادش حرکت نکند، برخلاف قراردادش تعداد روزهای زیادی به مرخصی نرود، برخلاف قراردادش علیه مسئولان بالا دستی‌اش حرف نزند و برخلاف قراردادش با رسانه‌های خارجی بدون هماهنگی صحبت نکند. پس هم کی‌روش حواسش هست و هم فدراسیون فوتبال که همه چیز طبق قانون پیش برود؛ شما هم نگران نباشید!

بیشتر بخوانید: حضور کی‌روش در پیست دربندسر

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )