سرمربی تیم سپیدرود بار دیگر انتقادات خود را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از شکست ۳-۰ تیمش مقابل استقلال در کنفرانس خبری این دیدار حاضر نشد بلکه به میان خبرنگاران رفت آنجا به صحبت پرداخت.

کریمی در ابتدا گفت:« مقصر شکست امروز مقابل استقلال من هستم. در این بازی شرمنده هواداران شدیم و باید در این مدت زمانی که تا دیدارهای هفته بعد داریم خوب کار کرده و شکست امروز را جبران کنیم. »

او در مورد انتقادات اخیرش از عادل فردوسی‌پور و فدراسیون فوتبال گفت:« شما باید از عادل بپرسید. وقتی او گفت من با کنار گذاشتن لوگوی برنامه او به مردم توهین کردم، آیا کمپینی علیه من درست شد؟ من این کار را تأیید می‌کنم و باز هم این کار را انجام می‌دهم.»

سرمربی تیم سپیدرود ادامه داد: «شما در برنامه ۹۰ اگر واقعاً رسانه هستید، ببینید چرا بازیکنان تیم ملی را در فرودگاه لخت کردند، چرا دستیار کی‌روش آن‌طور با نماینده فیفا برخورد کرده است. سر داستان طاهری و طارمی سه برنامه را به این موضوع اختصاص دادند، اما چند برنامه برای بلیت‌فروشی و سپردن این کار به آن شرکت خاص درست کردند؟ فقط یک بار ابتدای فصل برنامه گذاشتند و سه چهار ماه بعد، اما یک‌بار پیگیری نکردند.»

کریمی درمورد احتمال استعفایش گفت:« امکان هر چیزی هست، اما تا دوشنبه هستیم. شما خبرنگاران هم سعی کنید جلسه کمیته انضباطی ما علنی شود. ۱۰۰ احضاریه دیگر هم بدهند تا تهش می‌روم. من اگر اشتباه کردم، باید تاوان بدهم، اما ما را از کمیته انضباطی نترسانید. من همه حرفایم را گفتم و الان هم در کانال من است، شما می‌توانید از آن پرینت بگیرید. مردمی که با من هستند می‌دانند مردمی هم که نیستند بروند و ببینند، بحث‌هایی می‌کنید که واقعاً خنده‌دار است. بنرهایی که زده بودند در استادیوم را ببینید، حتما آن بنرها را شما نشان دهید. »

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:« همه مردم برای من قابل احترام هستند، اما من کار خودم را می‌کنم. من نمی‌توانم خویشتنداری کنم. هرکسی سیستم خاص خودش را دارد، ممکن است کسانی دیگر هم خیلی از مسائل را داشته باشند و حرفی هم نزنند. من هم از آنها نمی‌توانم خرده بگیرم، چرا که آنها سیستم خاص خودشان را دارند. دوستان ۹۰ آمدند و گفتند که بیا و صحبت کن، اما اگر یک کم انصاف داشتید از تاریخ ۷ آذر که آن اتفاقات افتاده بود تا الان که ۱۹ بهمن است، چند روز گذشته؟ یعنی هنوز وقت نشده که برنامه‌ای را در این خصوص تنظیم کنند؟! چطور برای طاهری و طارمی و فلان کس سه برنامه اختصاص می‌دهند. هرچه باشد آن برنامه‌ها برای یک باشگاه بوده است، اما این موضوعات مهم نادیده گرفته می‌شود.»

کریمی در پاسخ به این سؤال که اگر به برنامه ۹۰ دعوت شوید در این برنامه حاضر می‌شوید؟ گفت:« ۹۰ کجاست؟ اگر ۱۰۰ هم بیاید یا ۱۲۰ باز هم می‌روم. اگر رئیس‌تان جرأت داشته باشد من را روی خط می‌آورد. قبل از این برنامه هم آمدند و گفتند که دوربین بیاوریم و صحبت کنیم، اما من قبول نکردم، چون می‌دانستم که قسمتی از آنها را به دلخواه کم می‌کنید، اما چرا بعد از آن موضوع من را روی خط نیاوردند؟! حالا هم که نتیجه‌اش را گرفتید و امیدوارم درس گرفته باشید. »

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود درباره اینکه برخی‌ها گفتند شما با این اظهارات آینده فوتبالی‌تان را خراب می‌کنید گفت:« من در فوتبال آینده‌ای ندارم و کارهایی که می‌خواستم بکنم، کرده‌ام و الان هم که آمدم برای همین موضوعات است، الان شما به عنوان یک خبرنگار باید کارتان را درست انجام دهید. شما خیلی از صحبت‌های من را در رسانه‌های‌تان منعکس نکردید. با اینکه بسیاری از شما در کانال من عضو هستید، حالا نمی‌دانم دلیلش جام جهانی است یا رفتن به کاخ کرملین یا چیزهای دیگر. مگر نباید حرف بزنید؟ دارند به ورزش ظلم می‌کنند! »

کریمی در رابطه با اینکه آیا در این مدت از اهالی فوتبال کسی شما را همراهی کرده است یا خیر، گفت: «عزیزی و مهدی هاشمی‌نسب با من تماس گرفتند و با آنها حرف زدم. آنها می‌خواستند که به من کمک کنند و جا دارد از این دو عزیز تشکر کنم. راهی را شروع کرده‌ایم که تا انتهایش می‌رویم. شما بروید از رئیس فدراسیون سؤال کنید که چرا شکایت شخصی‌اش را در سایت فدراسیون گذاشته است. شما خیلی سؤال‌ها می‌پرسید و می‌گویید که جواب نمی‌دهند. من گفتم که بیایید مناظره بگذاریم و صحبت کنیم. مگر مشکلی وجود دارد؟!»

او در خصوص حضور و سپس جدایی خود از تیم ملی گفت:« این را بروید از رئیس فدراسیون سؤال کنید. من به تیم ملی رفتم و دیدم که شرایط فراهم نیست و کی‌روش کسی نیست که من می‌خواستم. من دوست داشتم رابطه من و کی‌روش همان رابطه بازیکن و مربی باقی می‌ماند. شما ببینید مربی‌های تیم ملی را به چه دلیل اخراج کردند، به این دلیل که پسرخوانده کی‌روش آن هم بدون مدرک بشود مربی تیم ملی! وقتی به اینها پاسخ نمی‌دهند یعنی ریگی در کفش‌شان است، مگر غیر از این است. »

کریمی در جواب به سوالی درباره اینکه کی‌روش در تبلیغات یک بانک شرکت می‌کند، آن هم در روزهایی که جام جهانی بسیار نزدیک است، یادآور شد:« به هر حال این چیزهای تبلیغاتی هستند که ایشان با شرایطی که دارد از آن استفاده می‌کند، اما تا جایی که من اطلاع دارم یک مربی خارجی که با یک باشگاه و تیم ملی قرارداد می‌بندد باید سالی ۶ هفته مرخصی داشته باشد، حالا می‌تواند این مرخصی را یک جا استفاده کند یا بخش‌بندی کند. از من این سوالها را نپرسید چرا که من بخواهم پاسخ بدهم باید تا صبح حرف بزنم، بروید از کسانی سوال کنید که این قرارداد را امضا کردند. یک قرارداد برای بلیت‌فروشی امضا می‌کنند که زیرش نام تاج و دبیر فدراسیون وجود دارد. آن وقت بهاروند را می‌آورند تا جواب دهد. »

او درباره صحبت هایش درمورد مربی تیم ملی گفت:« باز هم می‌گویم که مربی تیم ملی پسر خودش است و مدرک مربیگری ندارد و الان فرستادنش به اروپا تا یک هفته‌، دو هفته‌ای یک کاغذ بگیرد به عنوان مدرک. اگر من هم بودم به دلیل اینکه پسرخوانده ندارم، پسرخاله و پسرعمه‌ام را به تیم می‌آوردم. »

کریمی با اشاره به جلسه‌ای که با مهدی تاج داشت بیان کرد:« ایشان خودشان در آن جلسه گفتند که «من رفتم که کی‌روش را اخراج کنم»، از خودشان بپرسید که چرا با توپ پُر می‌رود، اما اتفاقی نمی‌افتد. این اتفاقات فکر می‌کنم قبل از قرعه‌کشی جام جهانی بود، اما ما نمی‌دانیم چه شد که نشد! من فقط وقتم را سر جلسه هدر دادم!»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )