سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست خانگی برابر پرسپولیس به انتقاد از سازمان لیگ پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ فراز کمالوند پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و به دنبال توجیه شکست نیستم، اما می‌خواهم نکته مهمی را بگویم. من شکست را گردن می‌گیرم و نمی‌خواهم این باخت را توجیه کنم، اما عدالت حلقه مفقوده فوتبال ماست. از روز ۵ تا ۱۸ بهمن و در مدت ۱۳ روز، در چهار بازی به میدان رفتیم. یک بار این کار را کردید که مقابل استقلال ۴ گل خوردیم و همین اتفاق در بازی امروز تکرار شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با گلایه از برنامه‌ریزی سازمان لیگ تصریح کرد:امروز نباختیم بلکه بازی با استقلال باختیم. هم توان بدنی خودمان را از دست دادیم و هم فشار بیش از روحی روانی به ما وارد شد. چرا استقلال ۵ روز پس از بازی جام حذفی مقابل ما بازی کرد و ما چهار روز بعد با فولاد بازی کردیم؟ چرا چهار روز بعد از بازی با فولاد به میدان رفتیم و استقلال پنج روز بعد از بازی با ذوب‌آهن به میدان می‌رود؟ ما اینها را از فتاحی می‌پرسیم و او می‌گوید چون پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد، برنامه‌اش فشرده است. به ما چه ربطی دارد؟ ما را برای این مسابقه چلاندند.

کمالوند با بیان اینکه بازیکنان این تیم توان کمی برای این بازی داشتند، تصریح کرد: بازیکن ما خدا خدا می‌کرد که بازی تمام شود،‌ چون دیگر توان نداشتند. ما برای بازی با فولاد شبانه به آبادان برگشتیم، فردای آن بازی ریکاوری کردیم، یک روز استراحت کردیم و در این دیدار به میدان رفتیم. این نوع باختن درست نیست، چون تیم ما دیگر توان ندارد. این راه موفقیت در فوتبال نیست. به همین دلیل است که ۲۰ سال در آسیا نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. مقابل فولاد پنالتی ما را اعلام نکردند. مشخص است تیمی که به ضررش پنالتی نگیرند، ۱۸ سال که هیچ، ۲۰ سال دیگر هم نمی‌بازد! ما باختیم اما این انصاف نیست.

وی با بیان اینکه تا زمانی که فوتبال ایران بین استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها تبعیض قائل شود به جایی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: آنها در پایتخت هستند، امکانات برای این تیم‌ها فراهم است و از لحاظ فوتبالی، هوای آنها را دارند. من نمی‌خواهم صورت مسئله را پاک کنم. پرسپولیس در این بازی پیروز شد و مستحق برد بود. پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است و هفته‌هاست که شکست نخورده است. سوال ما این است که چرا باید در مدت ۱۳ روز، در چهار بازی به میدان برویم؟ می‌گویند پرسپولیس باید در آسیا بازی کند. ما تنها تیمی هستیم که نیم‌فصل نداشتیم. ما گوشت قربانی هستیم که هر کسی مشکلاتش را با ما حل می‌کند. تیم ما دیگر برای راه رفتن هم جان نداشت. آنها هرچه انرژی داشتند در بازی با استقلال و فولاد گذاشتند. بازی با استقلال هم که آن اتفاقات رخ داد.

سرمربی صنعت نفت با اعتراض به استراحت بیشتر استقلال نسبت به صنعت نفت گفت: ما را له کردند و مقابل پرسپولیس گذاشتند. چرا استقلال بیشتر از ما استراحت کرد؟ چون آنها استقلال هستند و ما صنعت نفت. اگر داوری بازی ما با استقلال برای استقلال یا پرسپولیس رخ می‌داد، ۲۰۰ بیانیه می‌دادند. آیا فدراسیون فوتبال یک بار حرفی زد؟ پرسپولیس قوی‌ترین تیم آسیاست، اما بازیکنان ما مقابل این تیم نای دویدن نداشتند.

کمالوند همچنین با انتقاد از برنامه ۹۰ اظهار داشت: به فردوسی‌پور می‌گویم اجازه بده که یک بار در برنامه‌ات در این خصوص صحبت کنم که او گفت وقت نداریم. دو دقیقه از آیتم برنامه درباره نفت آبادان کم کنند و اجازه دهند مربی این تیم صحبت کند. ما در ۱۳ روز مقابل تیم‌های اول و دوم جدول و استقلال بازی کردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )