یک رسانه روس‌زبان ضمن تحلیل دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌آبادان از شاگردان برانکو به عنوان تیمی غیرقابل رقابت در لیگ برتر ایران یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت بتفگ روسیه که در زمینه آنالیز لیگ‌های معتبر فوتبال جهان فعالیت می‌کند درباره بازی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر ایران میان تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس که فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود نوشت: تیم پرسپولیس پس از گذشت ۲۲ هفته از لیگ برتر ایران با ۵۱ امتیاز رتبه نخست را در اختیار دارد. این تیم از اختلاف ۱۳ امتیازی با تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی ذوب‌آهن اصفهان برخوردار است.

در ادامه این تحلیل آمده است: همان‌طور که به نظر می‌رسد هیچ تیمی قابل رقابت با پرسپولیس نیست و این تیم برای ذخیره امتیازهای آرامش‌بخش در بازی‌های خارج از خانه بسیار خوب کار کرده است. پرسپولیس برای رسیدن به پیروزی گل‌های زیادی هم به ثمر نرسانده است. برای مثال پرسپولیس در ۵ بازی آخر خارج از خانه فقط یک بار با اختلاف بیش از یک گل به پیروزی رسیده است. با این تفاسیر سرخپوشان تهرانی در بازی چهارشنبه برابر صنعت‌نفت آبادان در نهایت یک یا ۲ گل خواهد زد. تیم صنعت‌نفت آبادان هم شانس موفقیت اندکی در خط حمله برای بازی با پرسپولیس دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )