سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تشخیص اینکه چه کسی در نشست‌های خبری شرکت کند با باشگاه است نه سازمان لیگ.

فرهاد خراسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره اینکه سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده است از این پس علی کریمی به دلیل نداشتن مدرک سرمربیگری حق شرکت در نشست‌های خبری را ندارد، اظهار داشت: در نشست‌های خبری هم سرمربی و هم مربی می‌توانند شرکت کند و تشخیص اینکه چه کسی به نشست برود با باشگاه است نه سازمان لیگ.

وی ادامه داد: این افراد می‌خواهند پس از اتفاقاتی که در این چند وقت افتاده برای تیم ما حاشیه سازی کنند، در غیر اینصورت چه لزومی دارد در این مقطع زمانی چنین تصمیمی بگیرند. این کارها شیطنت است. من به عنوان سخنگوی باشگاه اعلام می‌کنم که ما به شدت از علی کریمی حمایت خواهیم کرد. سازمان لیگ اگر صحبتی دارد باید به باشگاه نامه بزند، اگر مصاحبه کنند ما هم مصاحبه می‌کنیم!

سخنگوی باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظرش حواشی اخیری که پیرامون علی کریمی پیش آمده به این باشگاه ضربه نمی‌زند؟» گفت: نه در فوتبال چنین اتفاقاتی طبیعی است. در گذشته علی دایی و امیر قلعه‌نویی هم از این حرف‌ها زده بودند. اکنون هم علی کریمی بر اساس اتفاقاتی که افتاده صحبت کرده و مشکلی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )