سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از برتری بر استقلال گفت: حالا ذوب‌آهن به تیمی تبدیل شده که از اول مد نظرم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: نیمه اول نه خوب بازی کردیم نه بد. در نیمه دوم کمی به بازی سرعت دادیم. باید به بازیکنانم افتخار کنم. این بازی سه حالت داشت و خوشبختانه حالت سومش به ما رسید. دو حالت اولش برد استقلال و مساوی بود. خوشحالم تیمم به تیمی تبدیل شده که از اول مد نظرم بود. دست ما قبلا روی نیمکت خالی بود. الان تیم ما می‌تواند آهنگ بازی را عوض کند. خدا را شکر.

او افزود: از هوادارانمان هم ممنونم. این تماشاگری که امروز آمده بود مال استقلال بود نه ذوب‌آهن. بازی هفته قبل چد نفر آمده بودند؟ آنها تماشاگر ما بودند نه این که برای بازی با استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر هواداران در بازی‌های دیگر هم بیاید هوادار واقعی ذوب آهن است اما از همین هواداران امروز هم ممنونم. این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت و سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: امروز چند بازیکن ما به گونه‌ای بودند که در حد خودشان نبودند و آنها را تعویض کردم. داوری امروز هم خیلی خوب بود. کارشناسان گفته‌اند که پنالتی ما درست بود و حسینی دفاع حریف باید اخراج می‌شد. من نمی‌گویم، کارشناسان این حرف را زده‌اند.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که شفر گفته تیم او زیر توپ می‌زده و نظر او چیست؟ ادامه داد: آمار مالکیت‌ توپ و موقعیت‌ها در می‌آید. اگر یک تیم با زیر توپ زدن به گل برسد، ضعف آنها است نه ما. دروازه‌بان آنها خیلی خوب بود و اگر توپ‌ها را نمی‌گرفت شاید چندین گل می‌زدیم. این نظر شفر است و هر چه خارج از کشور بگویند، برای ما حجت است.

او درباره وضعیت تیمش گفت: این بازی با بازی مقابل حریف هندی فرق داشت. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم جنگ نیمه دوم را در میانه میدان بردیم. باید نگرش‌ها عوض شوند. ذوب‌آهن قدمت زیادی دارد. این تیم افتخارات زیادی دارد و در فینال آسیایی بوده است. کاری کرده‌اند که بازیکنان به قرار گرفتن در جمع پنج تیم اول قناعت می‌کنند. ما تا فردا حق خوشحالی داریم.

قلعه‌نویی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به شکسته شدن صندلی‌ها چیست، گفت: همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و نظر خاصی ندارم ولی این را می‌توانم بگویم هر کس که این بازی را دید، لذت برد. شوت به تیر دروازه و موقعیت‌های خوبی دو تیم داشتند. البته موقعیت‌های حریف تنها روی اشتباهات فردی ما به دست آمد.

او در پاسخ به این سوال که دلیل تعویض زودهنگام تیمش چه بود، گفت: موی سفید را فلکم رایگان نداد. شاید در گذشته خیلی اشتباهات داشتم ولی الان می‌گویند وقتی بازیکنت خوب نیست باید بیرون بیاید و فوتبال بازی گروهی است. یک روزی بازیکن روزش نیست و این روز نبودن با ندویدن و تلاش نکردن خیلی فرق دارد. اگر بازیکن بیاید و تلاش نکند باید بیاید و پیش من بنشیند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )