پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط آرمانی این روزهای پرسپولیس را باید در برنامه‌های دقیق و منظم کادرفنی این تیم ببینیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ایران است. کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب توانست بازیکنان این تیم را برای این بازی بزرگ آماده کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اینکه می گویند سپاهان یکی از کاندیداهای سقوط به رقابت های لیگ دسته اول است را قبول ندارم. آنها امکانات ورزشی، بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارند و شک نکنید خودشان را از منطقه خطر خارج خواهند کرد. باخت سپاهان مقابل پرسپولیس به خاطر تاکتیک های فنی برانکو ایوانکوویچ بود. برای هر دقیقه از بازی، برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته بود تا پرسپولیس باز هم بتواند یکی از قلدرترین حریفانش را شکست دهد.

وی در ادامه در خصوص احتمال قهرمانی زودهنگام سرخپوشان پایتخت در رقابت های فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: اینکه برخی هواداران می گویند بهتر است جشن قهرمانی پرسپولیس در دربی با استقلال که هفته بیست و پنجم برگزار خواهد شد گرفته شود در نوع خود جذاب است اما دلیل نمی شود همه چیز را برای پرسپولیس تمام شده دانست. کوچکترین غفلت این تیم باعث می شود تا رقبایش در رده های دوم و سوم به این تیم برسند و کار را برایش سخت کنند.

پنجعلی در ادامه تصریح کرد: حواس پرسپولیس باید به فشردگی بازی هایش در آسیا و ایران هم باشد چون‌ کار در آسیا برای این تیم به مراتب سخت‌تر از بازی‌های داخلی خواهد بود و باید انرژی زیادی برای این بازی ها کنار بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.