وریا غفوری مدافع ملی پوش آبی پوشان یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر این تیم است و به احتمال زیاد یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا بود که وریا غفوری بعنوان یک ملی پوش تاثیر گذار بازی های خوبی در سمت راست دفاعی تیم ملی به نمایش گذاشت تا از او بعنوان یکی از بهترین های آن تورنمت یاد شود. مدافع سنندجی تیم ملی کشورمان ابتدای لیگ شانزدهم و با نظر مستقیم علیرضا منصوریان به استقلال پیوست تا یکی از چند نقل و انتقال جذاب و پر سر و صدای استقلال در فصل گذشته باشد.

غفوری فصل گذشته نتوانست انتظارات را بر آورده کند و حتی در نیم فصل مثل بختیار رحمانی تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان پیش رفت، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بر خلاف خیلی از پیش بینی ها فصل گذشته خسرو حیدری بیشتر از آنچه که فکر می شد برای استقلال به میدان رفت.

غفوری فصل گذشته آنقدر کمتر از انتظار ظاهر شد که در این فصل با او قرارداد مشروط بسته شود و دست باشگاه برای فسخ یک طرفه با او باز باشد. وی که جایگاهش در تیم ملی هم تاحدودی متزلزل شده بود و هر آن می رفت تا در سال جام جهانی جایگاهش در تیم ملی را هم از دست بدهد، با یک تصمیم درست ولو با یک قرارداد مشروط در استقلال ماند تا در این تیم خودش را ثابت کند.

حال که یک نیم فصل از لیگ برتر سپری شده و جام حذفی هم عمده راهش را طی کرده، غفوری توانست خودش را در استقلال به اثبات رسانده و انتظاراتی که از او می رفت را برآورده نماید. تا جایی که به جرات می توان از این بازیکن ۲۹ ساله بعنوان بعنوان یکی از بهترین های استقلال و حتی یکی از بهترین های ایران در سمت راست در این فصل یاد کرد.

شرایط برای این بازیکن به گونه ای پیش رفته که می توان گفت به احتمال بسیار زیاد با ادامه این روند او یکی از ۱۱ بازیکنی است که کی روش در روسیه روی او حساب باز کرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )